Gå til innhold

vondt i skuldrene..

Anbefalte innlegg

villavillekule
Skrevet

Har så vondt i den ene skulderen for tida, den verker konstant. Har en samboer som prøver å hjelpe ved å massere, men han vet ikke helt hva han skal gjøre, noen som vet om noen linker til massasje hjelp/tips? Eller noen som kan forklare hvordan det gjøres.

Har mistet litt følelsen der jeg har vondt, kjenner ikke når han tar på meg akuratt der.. Orker ikke å gå til massører da jeg er en megapyse, og får vondt av ingenting :P Blir veldig glad for svar :)

Gjest Settlers
Skrevet

Du har ikke fått betennelse da? Ta kontakt med en fysioterapeut.

Skrevet

Har du prøvd Zon? Det er som smertestillende tabletter på tube. Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?

:)

villavillekule
Skrevet

Du har ikke fått betennelse da? Ta kontakt med en fysioterapeut.

Takk for svar! Ikke vet jeg...men hva er det som skjer når en får betennelse da? Og hva kan gjøres med det?

villavillekule
Skrevet

Har du prøvd Zon? Det er som smertestillende tabletter på tube. Hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?

:)

hehe, ja den har jeg faktisk hørt om. Virker den? Kanskje jeg skal prøve den...får vel kjøpt den på apoteket?

Skrevet

hehe, ja den har jeg faktisk hørt om. Virker den? Kanskje jeg skal prøve den...får vel kjøpt den på apoteket?

Jeg er überskeptisk. Bare et dårlig forsøk på å parodiere en elendig reklame fra min side. Men det kan jo hende det funker.

Hvis det kjennes likt ut som Aurax er det ikke spesielt begahelig i alle fall!

Jeg vil tro varmt bad og tastatur-fri vil ha større effekt egentlig. :)

Skrevet

Takk for svar! Ikke vet jeg...men hva er det som skjer når en får betennelse da? Og hva kan gjøres med det?

Sener og senefester kan bli betente, f.eks ved ensidig belastning. Legen din kan finne ut av dette ved å undersøke deg. Det finnes tabletter man kan forsøke, eventuelt kan en liten kortisoninjeksjon hjelpe (raskt!).

Skrevet

ibux gel eller oridus-gel funker iallefall fint på vonde skuldre.

Gjest Settlers
Skrevet

Hvis legen diagnostiserer senebetennelse kan man få tabletter. Man kan også få kortinsprøyter, det hjelper ikke mye på meg, men det kan hjelpe deg :-) Man kan også gå til fysikalsk behandling. Senebetennelse er vondt! :-(

villavillekule
Skrevet

Sener og senefester kan bli betente, f.eks ved ensidig belastning. Legen din kan finne ut av dette ved å undersøke deg. Det finnes tabletter man kan forsøke, eventuelt kan en liten kortisoninjeksjon hjelpe (raskt!).

Tusen takk for alle svar. Tviler på at det er betennelse, da jeg ble litt bedre i går kveld. Har kjøpt zon og skal prøve den.

villavillekule
Skrevet

Tusen takk for alle svar. Tviler på at det er betennelse, da jeg ble litt bedre i går kveld. Har kjøpt zon og skal prøve den.

skrev feil over, jeg har kjøpt orudis som noen anbefalte over. Apoteket anbefalte og denne. Håper den hjelper :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...