Gjest student med lite penger Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Er stundent med lite penger, og nå strømmer regningene på. Jeg skal betale medlemskontigent den 1 Mars. Hvis jeg venter med å betale den til jeg får lån og stipend om to uker, hva skjer da? Får jeg fortsatt være medlem? Eller? 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det beste er å ta kontakt med dem, og forklare situasjoenen. Du får sikkert betalingsutsettelse på et par uker dersom du tar kontakt. 0 Siter
Gjest student i samme situasjon. Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 du får snart en ny regning med purregebyr på 52kr, så det går bra. Du blir i hvertfall ikke kastet ut med det første. Det kan også være lurt å ringe til stedet å fortelle når du kan betale, men ikke nødvendig. 0 Siter
Gjest student med lite penger Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det beste er å ta kontakt med dem, og forklare situasjoenen. Du får sikkert betalingsutsettelse på et par uker dersom du tar kontakt. ok takk for svar:) 0 Siter
Gine S Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg vet ikke hvor du skal betale medlemsavgift, men de fleste steder hvor man betaler medlemsavgift er organisasjonen svært interessert i at du skal fortsette å betale medlemsavgift, så et par uker på etterskudd går nok bra! Det kan nok uansett være lurt å ta kontakt med dem å gi beskjed - en av de få situasjonene der det kan være lettere å få tillatelse enn tilgivelse. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Bare gi beskjed om dette, så får du sikkert betalingsutsettelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.