Gå til innhold

om jeg betaler en medlemsavgift for sent, risikerer jeg å ikke bli medlem da?

Anbefalte innlegg

Gjest student med lite penger
Skrevet

Er stundent med lite penger, og nå strømmer regningene på.

Jeg skal betale medlemskontigent den 1 Mars. Hvis jeg venter med å betale den til jeg får lån og stipend om to uker, hva skjer da? Får jeg fortsatt være medlem? Eller?

fuji1365380447
Skrevet

Det beste er å ta kontakt med dem, og forklare situasjoenen.

Du får sikkert betalingsutsettelse på et par uker dersom du tar kontakt.

Gjest student i samme situasjon.
Skrevet

du får snart en ny regning med purregebyr på 52kr, så det går bra. Du blir i hvertfall ikke kastet ut med det første. Det kan også være lurt å ringe til stedet å fortelle når du kan betale, men ikke nødvendig.

Gjest student med lite penger
Skrevet

Det beste er å ta kontakt med dem, og forklare situasjoenen.

Du får sikkert betalingsutsettelse på et par uker dersom du tar kontakt.

ok takk for svar:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du skal betale medlemsavgift, men de fleste steder hvor man betaler medlemsavgift er organisasjonen svært interessert i at du skal fortsette å betale medlemsavgift, så et par uker på etterskudd går nok bra!

Det kan nok uansett være lurt å ta kontakt med dem å gi beskjed - en av de få situasjonene der det kan være lettere å få tillatelse enn tilgivelse. ;)

Skrevet

Bare gi beskjed om dette, så får du sikkert betalingsutsettelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...