Gå til innhold

LOST - hva skjedde?

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med Lost tv-serien? Trodde det skulle starte opp igjen etter nyttår engang jeg.

Skrevet

Såvidt jeg har fått med meg her inne starter den opp igjen 1. mars. :o)

Skrevet

Den starter i mars. Nå igår var det oppsummering for de som ikke har fått med seg forrige runde. :-)

Skrevet

Den starter i mars. Nå igår var det oppsummering for de som ikke har fått med seg forrige runde. :-)

kay, da puster jeg lettet ut ;)

Skrevet

Jeg så ikke den, skjedde det noe vi ikke hadde sett fra før?? *gleder meg til onsdag* :-)

Skrevet

Jeg så ikke den, skjedde det noe vi ikke hadde sett fra før?? *gleder meg til onsdag* :-)

Jeg så heller ikke Lost igår, for jeg så grøsser sammen med hare. :-)

Men jeg regnet med at det var ting jeg hadde sett før, siden jeg så forrige runde.

Uansett blir vi alltid oppdatert i begynnelsen av hver episode, så det går nok bra å følge fra neste episode. :-)

Skrevet

Savner det ikke jeg nei.

Så første del men bestemte meg raskt for at andre del orket jeg ikke se for det er jo så mye rart i den serien.

Jeg blir sjeleglad hvis lost ikke kommer mer for da slipper jeg maset fra sønnen om å få se det fordi mange i klassen ser det. :(

Skrevet

Savner det ikke jeg nei.

Så første del men bestemte meg raskt for at andre del orket jeg ikke se for det er jo så mye rart i den serien.

Jeg blir sjeleglad hvis lost ikke kommer mer for da slipper jeg maset fra sønnen om å få se det fordi mange i klassen ser det. :(

Synes det er en bra serie jeg ;)

Skrevet

Jeg så heller ikke Lost igår, for jeg så grøsser sammen med hare. :-)

Men jeg regnet med at det var ting jeg hadde sett før, siden jeg så forrige runde.

Uansett blir vi alltid oppdatert i begynnelsen av hver episode, så det går nok bra å følge fra neste episode. :-)

Det skal nok gå bra.. *glede seg * :-)

Skrevet

Lost begynner onsdag 1.mars på TV Norge. På Svensk TV 4 er det allerede begynt, tror det går sent tirsdags kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...