Gjest Streker på veggen..! Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Hva skjedde med Lost tv-serien? Trodde det skulle starte opp igjen etter nyttår engang jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Såvidt jeg har fått med meg her inne starter den opp igjen 1. mars. ) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Den starter i mars. Nå igår var det oppsummering for de som ikke har fått med seg forrige runde. :-) 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Den starter i mars. Nå igår var det oppsummering for de som ikke har fått med seg forrige runde. :-) kay, da puster jeg lettet ut 0 Siter
serendipity Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Den starter i mars. Nå igår var det oppsummering for de som ikke har fått med seg forrige runde. :-) Jeg så ikke den, skjedde det noe vi ikke hadde sett fra før?? *gleder meg til onsdag* :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg så ikke den, skjedde det noe vi ikke hadde sett fra før?? *gleder meg til onsdag* :-) Jeg så heller ikke Lost igår, for jeg så grøsser sammen med hare. :-) Men jeg regnet med at det var ting jeg hadde sett før, siden jeg så forrige runde. Uansett blir vi alltid oppdatert i begynnelsen av hver episode, så det går nok bra å følge fra neste episode. :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Savner det ikke jeg nei. Så første del men bestemte meg raskt for at andre del orket jeg ikke se for det er jo så mye rart i den serien. Jeg blir sjeleglad hvis lost ikke kommer mer for da slipper jeg maset fra sønnen om å få se det fordi mange i klassen ser det. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Savner det ikke jeg nei. Så første del men bestemte meg raskt for at andre del orket jeg ikke se for det er jo så mye rart i den serien. Jeg blir sjeleglad hvis lost ikke kommer mer for da slipper jeg maset fra sønnen om å få se det fordi mange i klassen ser det. Synes det er en bra serie jeg 0 Siter
serendipity Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg så heller ikke Lost igår, for jeg så grøsser sammen med hare. :-) Men jeg regnet med at det var ting jeg hadde sett før, siden jeg så forrige runde. Uansett blir vi alltid oppdatert i begynnelsen av hver episode, så det går nok bra å følge fra neste episode. :-) Det skal nok gå bra.. *glede seg * :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Lost begynner onsdag 1.mars på TV Norge. På Svensk TV 4 er det allerede begynt, tror det går sent tirsdags kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.