Gjest dårlig råd Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Må voksne betale onsdag, torsdag og fredag på hopeloppeland i Lillestrøm denne uka i vinterferien? Det er jo ellers gratis for voksne desse dagene sånn ellers. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 hoppeloppeland - hva er det? Jeg ble bare litt nysgjerrig. Kanskje det hadde vært noe for de fire barna jeg har til sammen nå disse dagene (to til låns)? 0 Siter
Gyda Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Jeg søkte forresten opp sidene deres nå - og der står det at det er helgepriser i skoleferiene. Så da koster det dessverre for voksne i morgen ... :-( 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 hoppeloppeland - hva er det? Jeg ble bare litt nysgjerrig. Kanskje det hadde vært noe for de fire barna jeg har til sammen nå disse dagene (to til låns)? www.hoppeloppeland.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.