Gå til innhold

En veninne er sammen med en psykopat, kan hun "snakkes ut" av dette forholdet?

Anbefalte innlegg

Gjest veninne som er sammen med en psykopat
Skrevet

En veninne har i lengre tid vært sammen med en mere tvilsom fyr. I begynnelsen fikk jeg høre hvor ulykkelig hun var i forholdet, hvor lite han brydde seg om henne osv.

så etter et år eller noe sånt noe så skjedde det tydeligvis noe. Hun ble gravid og opptatt av det, og så plutselig begynte hun å forgude han. Hun sier at hun ikke kan leve uten han. Han er nån tiltalt for en rekke lovbrudd, og hun står ved hans side ved alle rettsaker. Vet at foreldrene hennes er rimelig fortvila og redde for at hun også skal bli dratt med inn i hans business.

Hun virker rett og slett "rusa" av han. Det er som om han har hjernevasket henne totalt. Og jeg synes det er skremmende forvandlingen som har skjedd med henne.

Kan hun ta til fornuften? Eller har dette pågått så lenge at hun nærmest har blitt psykotisk av det hele?

Er det noe jeg som veninne kan gjøre i det hele tatt for å få henne til å forstå at dette er ødeleggende for henne?

Skrevet

Synd å si det, men nei.....jeg tror ikke du kan snakke henne ut av det. Det er nok noe hun må finne ut av selv.

Psykopater har desverre ofte den virkningen på folk, det får folk til å bli "avhengig" av dem

Skrevet

Når hun er så oppslukt av ham er det nok lite du kan gjøre, men vær der for henne den dagen hun finner ut av hvilken drittsekk han er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...