Gå til innhold

Når forteller dere det?

Anbefalte innlegg

:)))

Sitter bare og gliser. Synes det er så artig at du har kommet inn her.

Utrolig gøy at omtrent alle er her! Det er jo faktisk en liten gjeng som nettopp har kommet inn her. Det er ikke alltid det har kommet så mange på en gang

Ikke sannt!

Begynnelsen av 2006 har virkelig vært ett forløsnings år så langt for "vil bli gravid" forummet :-)

Fortsetter under...

Forrige gang fortalte vi det kun til søsken og beste venn... men så gikk det jo så galt at jeg endte opp 5 uker sykemeldt etter 3 op.. så da fikk alle vite det. Untatt på jobben, der sa jeg bare "betennelse i magen"...

Denne gangen har vi fortalt det til foreldre, søsken og nære venner.. noen vil jo dele gleden med men også skuffelsen/sorgen skulle det gå galt igjen..

Vi har fortalt det allerede.

Er kun 4+0 i dag, men følte for å fortelle det til familie og nære venner likevel.

Dersom det skulle gå galt, så vil jeg ikke ha det hemmelig at jeg har gått gjennom en abort. Men det er helt forskjellig fra person til person hva en tenker, og også familiesituasjonen forøvrig.

Den store verden får vite det når det begynner å synes.

Og man blir fort lei av at alle (fremmede) må kommentere magen og ta på den. Like greit å vente med å rope det ut til andre enn familie og venner.

Første gangen tror jeg jeg var 7-8 uker på vei. Andre gangen var jeg 9 uker (det var på min fars 60 årsdag, og nyheten ble forkynt for hele slekta!). Tredje gangen fortalte ungene det til besteforeldrene rundt uke 7-9, husker ikke helt.

Moro å fortelle en sånn en nyhet da :-)

Annonse

Jeg er 11 uker i dag, så det begynner å nærme seg offentliggjøring. Skulle egentlig fortelle det til 7-åringen i går, hadde gledet meg så til det! Men så ødela den hersens møkkamannen min hele dagen med å være en real bæsj - så da ble det utstatt til ubestemt tid.

Hadde tenkt å fortelle det til resten av familien under bursdagskaffe til helga.

Til nå er det bare mine nærmeste venninner som vet.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...