Gå til innhold

Errorsafe....noen som har dette på pcen? HASTER

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Får det opp til stadighet, og har kjørt en sånn scanning. Fikk opp at jeg hadde masse feil som burde rettes opp i raskt, og jeg burde kjøpe en sånn pakke til 259 kr. Er dette noe reelt, eller er det juks og fanteri?

Skrevet

IKKE scan pc'n din med noe som bare popper opp på skjermen sånn helt uten videre!!!

Det er bare lureri og bløff - det er ikke mange dagene siden det var en tråd her om akkurat det samme.

Skrevet

Ok. Men jeg har allerede kjørt en sånn scanning, hva skal jeg gjøre med det?

Troddet det var fra Microsoft, fordi det sto på akkurat samme måten som microsoft skriver.....

Avinnstaller det. Så kan du skaffe deg crap-cleaner som fjerner eventuelle rester av prog.varen. :-)

Bente831365380491
Skrevet

Avinnstaller det. Så kan du skaffe deg crap-cleaner som fjerner eventuelle rester av prog.varen. :-)

Hva er en crap-cleaner?

Skrevet

Hva er en crap-cleaner?

Et program som fjerner "crap" du har på pc'en. Overflødige filer som temp files og småting som bli liggende igjen i registeret etter avinnstallering. Veldig greit å ha. Du kan få det her;

http://www.ccleaner.com/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...