Gå til innhold

hva skal jeg tenke...?

Anbefalte innlegg

Gjest johanna84
Skrevet

Er så deilig forelska i denne fyren.. klarer ikke tenke på annet... :-) Han virker faktisk interessert i meg også. Var faktisk derfor jeg først fikk øynene opp for ham,- jeg la merke til noen spennende blikk og sånn. Men jeg vet ikke,- noen ganger tenker jeg at det hele er innbilning. For han gjør liksom aldri noe med det. Noen ganger virker han kjempe interressert. Han kan sitte og titte på meg, og blunke og smile. Noen ganger "plukker" han borti meg, og småtuller. Men plutselig stikker han liksom av. Jeg er sånn at jeg vet alltid hvor han befinner seg når han er i nærheten. Jeg snur meg alltid rundt omkring for å se hvor han er. Men han kan plutselig finne på å gjøre noe helt annet enn å være med meg, som å spille basketball med gutta og slike ting. Jeg vil være med han, og velger aldri å stikke av på den måten når jeg har han i nærheten. Jeg mener jo ikke at han skal dilte etter meg og bare være med meg liksom, men jeg bare mistenker meg selv for å være litt innbilsk når det kommer til hans interesse for meg. Er gutter annerledes på området enn jenter?

Skrevet

Etter hva du skriver så virker det som om du ikke gir han altfor mange hint om hva du selv vil. Derfor blir vel han også usikker på hvor han har deg. Han ser kanskje at du har en viss interesse, men ikke sikkert han skjønner hvor interessert du er i han. Kanskje han bare tror at du liker han godt uten at du vil ha noe forhold til han.

Vis mer interesse tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...