Gjest AveM Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114528 Nå har de visst begynt å slå hverandre ned også ,-) 0 Siter
Gjest kjøll Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hele OL har vært en pinlig seanse. Blir ikke bedre med dette! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tatt i betraktning at dette skjedde kl 02.00 i en busskø, og at han hadde ytret sine meninger om valg av løpere, smøring, etc i forkant - så er det nok mulig han "ba om det". Ikke at jeg forsvarer vold, men... 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tatt i betraktning at dette skjedde kl 02.00 i en busskø, og at han hadde ytret sine meninger om valg av løpere, smøring, etc i forkant - så er det nok mulig han "ba om det". Ikke at jeg forsvarer vold, men... Tenkte akkurat det samme som deg. Han som ble slått ned var vel antakelig en 'bedreviter' som fikk kritisert alt som var blitt gjort. Men som deg, mener ikke man skal bli slått fordet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tatt i betraktning at dette skjedde kl 02.00 i en busskø, og at han hadde ytret sine meninger om valg av løpere, smøring, etc i forkant - så er det nok mulig han "ba om det". Ikke at jeg forsvarer vold, men... Det tenkte jeg og. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det er godt nordmenna slår noen i dette OL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.