Gå til innhold

Får det ikke til!

Anbefalte innlegg

Gjest Vilned!!
Skrevet

Prøver så veldig å gå ned fem kilo, men denne uka hadde jeg lagt på meg 300 gram. Har til og med begynt å trene (sykling+styrke lørdag, mandag og torsdag + bestigelse av en fjelltopp på søndag!) og kuttet ut alt godteri. Unner meg en kaffe latte med lettmelk et par ganger i uka + et kakestykke i helgene, men ingenting skjer. Hva er deres beste tips?

Skrevet

Spis lite og ofte, ca hver 3 time. Siste måltid før 8 på kvelden + mosjon.

Du er godt i gang, men som de sier på alle slags slankekurer, 5 kg er ikke så mye, da går det litt senere. Hadde det vært 25 kg hadde det nok vært mer fart på sakene.

Lykke til fra en som burde gjordt det jeg netopp anbefalte deg...hehe

Skrevet

Kanskje du har lagt på deg muskler?

Veiing gir ikke alltid et riktig bilde. Du kan f.eks. måle midja e.l og se om målene har gått ned.

Gjest Vilned!
Skrevet

Kanskje du har lagt på deg muskler?

Veiing gir ikke alltid et riktig bilde. Du kan f.eks. måle midja e.l og se om målene har gått ned.

Hm.. Ja, kanskje det. jeg kan faktisk ta av meg jeansen uten å kneppe opp knappen og ta ned glidelåsen.

Gjest Vilned!
Skrevet

Spis lite og ofte, ca hver 3 time. Siste måltid før 8 på kvelden + mosjon.

Du er godt i gang, men som de sier på alle slags slankekurer, 5 kg er ikke så mye, da går det litt senere. Hadde det vært 25 kg hadde det nok vært mer fart på sakene.

Lykke til fra en som burde gjordt det jeg netopp anbefalte deg...hehe

Takk for svar. Ja, bør kanskje spise oftere. Målet mitt er å spise ofte, men plutselig har det gått fem timer..

Skrevet

Ikke tell gram. Når jeg veier meg veier jeg forskjellig hele tiden (opp til tre kilo forskjell).

Skrevet

Ikke tell gram, det er bare tull.

Jeg synes den beste måten å se om man har gått ned i vekt på er faktisk å bruke målebånd.

Skrevet

Hm.. Ja, kanskje det. jeg kan faktisk ta av meg jeansen uten å kneppe opp knappen og ta ned glidelåsen.

Der ser du! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...