Gjest gjennomsnittlig Skrevet 13. mars 2001 Skrevet 13. mars 2001 Var hos en ny tannlege her om dagen. Han spurte hvordan jeg pusset tennene og da sa han i en setning at jeg burde bruke små pussebevegelser når jeg pusset tennene. Da jeg fikk regningen var det påført et gebyr på 90 kroner for "instruksjon i Bass` pussemetode" Og tennene mine er så blanke og fine og reine og det har aldri vært noen hull i dem. Skal nok finne meg en annen tannlege neste gang... 0 Siter
Erik Johannessen, Tannlege Skrevet 13. mars 2001 Skrevet 13. mars 2001 Hvis tannlegen ellers var grei nok ville jeg tatt det opp med ham/henne. I forbindelse hygieneinstruksjon og forebyggende tannhelse er det vanlig med et honorar, men ikke for noe som sies i "en bisetning" Vi tannleger trenger også feedback på våre dumheter og unlatenheter. Vi blir ekstra flinke hvis gode pasienter oppdrar oss. Så stå på :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.