Gjest AveM Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvordan vasker dere dongeribuksene for å unngå striper? Jeg kjøpte 5 Levisbukser pga at de var kraftig nedsatt. Den forrige buksa fikk striper etter første vask, men har ikke opplevd det med tidligere bukser. Vil jo nødig ødelegge disse nyinnkjøpte buksene. 0 Siter
Gjest tipstaps Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vask dem på rangen og vær gjerrig på vaskepulveret. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vrang buksene før du vasker dem, dersom du ikke gjør det allerede. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vrang buksene før du vasker dem, dersom du ikke gjør det allerede. Det har jeg aldri gjort, men har jo lurt på om man bør gjøre det. Takk for tipset :-) Gjelder dette kun første vasken, eller bør jeg fortsette med det? 0 Siter
Gjest tipstaps Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det har jeg aldri gjort, men har jo lurt på om man bør gjøre det. Takk for tipset :-) Gjelder dette kun første vasken, eller bør jeg fortsette med det? Alltid. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det har jeg aldri gjort, men har jo lurt på om man bør gjøre det. Takk for tipset :-) Gjelder dette kun første vasken, eller bør jeg fortsette med det? Du bør alltid vaske dongeribukser på vranga. Da holder de seg fine lengst! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Tja, jeg vasker dem med innsiden ut, på 40 grader uten tøymykner, og så glatter jeg dem ut ordentlig når jeg henger dem til tørk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.