Gå til innhold

hvilken sang har dere på hjernen nå?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Dette er nesten pinlig, men jeg har fått den reklamesangen "switch bread" på hjernen, om fullkornknekkebrød.

Hvordan skal jeg bli kvitt sangen? Eller er dette bare en måte til å få meg til å kjøpe knekkebrødet på?

Skrevet

Hvordan bli kvitt sangen?

Lag en joik-utgave, å gi den til en god venn, slik man gir bort joiker. Det er en stor ære å få en joik.

Skrevet

Hehe, du får i det minste prøve det brødet da ?

I mitt hode så går tir na Noir med Vamp. Den er kjempefin synes jeg, nå...

Skrevet

Akkurat nåh er det "Let's go together" fra Grease er det vel.

Aner ikke hvordan den snek seg inn i hodet mitt, der er det en eller annen sang konstant...

Skrevet

Jeg hører i grunnen sjelden på radio, men har i det siste hatt behov for å bruke vekkerklokke, og våkner derfor av radioen som slår seg på. Og har en ekkel radiosang på hjernen, aner ikke hva den heter eller hvem som synger men den går sånn: "Oh, oh ooooh! Call me lady, call me lady, call me your ladyyyyy!"

Uff den er FÆL, men vanskelig å bli kvitt.

Skrevet

Vamp her også. "Vise til våren".

Skrevet

Har helt siden i sommer jevnlig gått og nynnet "Tsjeriåu - du prøv å lure mæ me plis".. osv. For meg er det ikke plagsomt, men ungene har ymtet om at nok er nok ;-)

Skrevet

En av Lisa Ekdahl. "Hjärtat var rispat" heter den. Jeg liker vnligvis ikke syngedamer med sukkersøte stemmer, men det blir noe annet med henne. Hun liksom hveser og freser, og det blir en finfin kontrast til det sukkersøte. Jeg liker den big time:-)

Hvordan bli kvitt plagsomme låter en får på hjernen? For meg funker det å begynne å synge "Skilles Johanne" eller "Bananer i pysjamas", men det anbefales likevel ikke. Den du har på hjernen kan neppe være mer plagsom enn de to:-/

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Hoobastank - The Reason!

NYDELIG!!!

Hoobastank her også.. men Crawling in the Dark ;)

Skrevet

Det tør jeg ikke si engang...

Ok da, i de siste ukene har den siste plata til DDE, Næ næ næ næ næ næ surret omtrent kontinuerlig på mp3'n min. *Gremm*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg får alltid bare bruddstykker av sanger jeg egentlig ikke liker på hjernen.

Denne uka har jeg tatt meg selv i å nynne på Robbie Williams (bleurgh) sin siste singel. Aner ikke hva den heter engang.

Også en snutt fra en reklame tror jeg. Men jeg husker ikke hva det er reklame for, men teksten er noe sånt som You, and me, always, and forever. da da da, da da da osv osv .

Gjest Wolverina
Skrevet

Gretchen Wilson- When I think about cheatin'

-fordi jeg har hørt den mye på plate de siste dagene og jodler med.

Skrevet

Den er i mitt hode også om dagen, den er sååå nydelig

Skrevet

Av alle ting: "Glade jul". Den dukker opp jevnt og trutt hele året.

Kall meg gjerne gal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...