Gå til innhold

Gleder meg sånn:))

Anbefalte innlegg

Gjest mannen min
Skrevet

Har hørt det ikke var noe bra. Har de ikke byttet ut noen av mennene?

Skrevet

Så gøy! Jeg har ikke sett de, men det er deilig å ha noe å glede seg til!

For min del gleder jeg meg over at ungene begynte vinterfeie i dag, slipper opp så tidlig da ;) Så skal vi nok få besøk, og det er koselig.

Skrevet

Aner ikke?

Snakket med noen som hadde vært der, de hadde såre magemuskler ett par dager hihi

Skrevet

Så gøy! Jeg har ikke sett de, men det er deilig å ha noe å glede seg til!

For min del gleder jeg meg over at ungene begynte vinterfeie i dag, slipper opp så tidlig da ;) Så skal vi nok få besøk, og det er koselig.

Ja da kan dere kose dere!!!

Blir sikkert strålende sol hele vinterferien også!

Ha en flott vinterferie med barna og legg vekk alt som heter for ringeklokker *kniser*

Skrevet

Ja da kan dere kose dere!!!

Blir sikkert strålende sol hele vinterferien også!

Ha en flott vinterferie med barna og legg vekk alt som heter for ringeklokker *kniser*

De skal gjemmes ja :) Ha en god fornøyelse i morgen da!

Skrevet

De skal gjemmes ja :) Ha en god fornøyelse i morgen da!

Takk Takk tipp om da....:)))

Må jo legge til at vi skal ut å spise en bedre middag også (bare for å være litt kvalm)

*uff nå ble det mye skryt på en gang*

Gjest Persille
Skrevet

Ingen er byttet ut - og de er knallbra :)

Skrevet

Bra, er veldig spent:))

Kommer innom med referat jeg:)))

Gjest mannen min
Skrevet

Ikke? Da er de morsomme. Så de på tv her en dag og da var det bare en av dem jeg kjente igjen...

Skrevet

Du trenger ikke glede deg for mye. Jeg ble skuffet. Det er lett å fatte interesse for dem etter å ha sett Thor Heyerdahl-sketsjen, men det er da også et av veldig få høydepunkter.

Vestlandsdialekt framført i veldig hurtig ordflom, gjør at man mister mange poenger.

Skrevet

Du trenger ikke glede deg for mye. Jeg ble skuffet. Det er lett å fatte interesse for dem etter å ha sett Thor Heyerdahl-sketsjen, men det er da også et av veldig få høydepunkter.

Vestlandsdialekt framført i veldig hurtig ordflom, gjør at man mister mange poenger.

Vestlandsblod i meg så det fikser jeg hi hi.

Får glede meg til middagen da:))))

Skrevet

Jeg personlig syns ikke det er noen fordel at de altfor raske.

Skrevet

åh! heldiggrisen! Jeg kunne gjerne sett dem en gang til altså.

Skrevet

Jeg personlig syns ikke det er noen fordel at de altfor raske.

Derfor navnet Raskemenn??

*knis*

Skrevet

Ja jeg lo godt...Raskemenn var kjempe flinke, satt en bak meg som lo så fælt at vi trodde vi måtte hjelpe mannen med å puste hi hi

(Var noen som sa de pratet veldig fort, skal være enig med det, er greit å forstå vestlans dialekten:)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...