Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du får valget om å kjøpe frosne polarbrød som du kan tine selv eller å kjøpe polarbrød som butikken har tint opp, hva vil du da velge?

Jeg er ikke helt fornøyd med å kjøpe polarbrød som jeg ikke vet når er tatt ut av fryseren. Det er ikke alle butikkene som er like flinke til å merke posene.

Det er holdbart i 5 dager etter tining står det, men når jeg opplevde at det muglet etter 2 dager, så betyr det vel at det hadde ligget opptint i butikken en stund.

Jeg skrev brev til produsenten og spurte om de ikke heller kunne tilby kundene å kjøpe polarbrød fra frysediskene, men det var de visst ikke villig til.

Jeg kjøper ikke polarbrød så ofte lenger, og kun hvis det er merket med dagens dato.

villavillekule
Skrevet

Jeg har kun prøvd polarbrød et par ganger. Så jeg kjenner ikke så godt til dem. Men når jeg var på rema i går så jeg at de hadde frosne polarbrød. De lå sammen med de frosne baguettene.

Skrevet

Har aldri smakt eller kjøpt polarbrød. Er det godt?

Synes det ser så tørt ut i butikken at det har ikke fristet....

mil1365380270
Skrevet

Det er vondere enn det ser ut, smaker potetaktig og noe grovt mel *urgh*

Skrevet

Det er vondere enn det ser ut, smaker potetaktig og noe grovt mel *urgh*

Huff da! Da kjøper jeg IKKE det neste gang jeg skal handle...

Hvorfor kjøper folk det da? Spesielt sunt eller?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har kun prøvd polarbrød et par ganger. Så jeg kjenner ikke så godt til dem. Men når jeg var på rema i går så jeg at de hadde frosne polarbrød. De lå sammen med de frosne baguettene.

Jeg har liknende erfaring med en annen type brød - det fra Hærøy bakeri. Når det ligger ferdig opptint i butikken, kan du banne på at det blir muggent samme dag eller neste.

Kjempegodt brød - men jeg kjøper det bare hvis jeg får det frossent. Så jeg spør i butikken om de har noe på lager.

mil1365380270
Skrevet

Huff da! Da kjøper jeg IKKE det neste gang jeg skal handle...

Hvorfor kjøper folk det da? Spesielt sunt eller?

Samboeren min spiser det fordi han kan tine det i brødristeren. Vi har veeeldig forskjellig smak, tror faktisk ikke han smaker så mye ;-)

Skrevet

Jeg synes polarbrød smaker godt. Den ene sorten smaker søtt, så det passer ikke så godt til skinkepålegg.

Skrevet

Polarbrød extreme er godt syns jeg!

Skrevet

Det er godt viss du varmer det litt opp!!!:)

Skrevet

Det grove polarbrødet er veldig godt, ikke tørt i det hele tatt synes jeg.

Skrevet

Jeg synes også det ser helt fælt og tørt ut. Men smakte det hos søstera mi en gang, og det var overraskende godt!

Skrevet

Jeg ville absolutt kjøpt frosne. Det er flere butikker som ikke følger "reglene" her. Opptint Polarbrød skal behandles som andre ferske brød, men blir ofte liggende i hyllene i flere dager.

Etter at jeg tre ganger hadde kjøpt Polarbrød og kommet hjem og funnet mugg på det, sendte jeg en klage til leverandøren. De beklagde og beskrev hvordan butikkene skulle behandle brødene og la ved en sjekk på 150 kroner.

Det hjalp meg ikke til å kjøpe flere ganger, for i butikken ser jeg det fortsatt ligger Polarbrød med små, grønne dotter på. Jæk!

Gjest Hanneline
Skrevet

Synes polarbrødet er kjempegodt og spiser i grunn neesten bare det.

Men på Rema får vi det som oftest frossen, og det er alltid datomerking på de. Har aldri opplevd det dere fortelle om med mugg.

Skrevet

Jeg har kjøpt de av hvete flere ganger. Kjempegodt. De var ikke frosne da, og heller ikke tørre eller muglet fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...