Gjest M.Angelica Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Har fått meg ny mobil i dag. Hurra.. Men husker før i tiden, så skulle man ikke slå på mobilen før batteriet var ferdigladet. Er det sånn nå og? For under ladning står det: "Vent omtrent fire timer, eller til batteriikonet viser at batteriet er fullladet. Hvis du ikke ser batteriikonet når denne tiden har gått, trykker du på en tast for å aktivere skjermen" Help me! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har aldri fulgt det der. Stikker telefonen i laderen og begynner å bruke den umiddelbart. Jeg har hatt mange mobilproblemer oppigjennom, men aldri batteriproblemer. Så du kan trygt gjøre som meg og bruke den umiddelbart. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har aldri fulgt det der. Stikker telefonen i laderen og begynner å bruke den umiddelbart. Jeg har hatt mange mobilproblemer oppigjennom, men aldri batteriproblemer. Så du kan trygt gjøre som meg og bruke den umiddelbart. Ok! Da hører jeg på deg (siden det var det svaret jeg ville høre) *SMASK* :D :D :D 0 Siter
Prozak Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ok! Da hører jeg på deg (siden det var det svaret jeg ville høre) *SMASK* :D :D :D Jeg skal komme med svaret du _ikke_ vil høre, da: Det har mest sannsynlig ikke noe å si, eller gjør ingen målbar forskjell. Imidlertid synes jeg alltid det er like greit å kjøre 100% safe når det gjelder så korte tidsrom :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.