Gå til innhold

Om å dele seg opp

Anbefalte innlegg

Gjest stykket og delt
Skrevet

Det vil jeg gjøre!

En bit til den ene, en annen til den andre, en tredje til den tredje, en fjerde til den fjerde

... og den siste lille biten - den vil jeg ha for meg selv! Den skal ingen få lov til å ønske seg noe fra.

Gjest Henrik Ibsen jr
Skrevet

Nei, nei... ikke stykkevis og delt, men fullt og helt.

Gjest stykket og delt - Ibsen hadde ikke alle svarene!
Skrevet

Nei, nei... ikke stykkevis og delt, men fullt og helt.

Det du skal være ja, skal du være helt og ikke stykkevis og delt. Men hva hvis det passer best å være delt, da skal det ikke være helt?

Eller?

Gjest vil gjerne være hel
Skrevet

Slik føler jeg meg, når skal se to programmer på tv samtidig. har video, men da kan jeg ikke se på det programmet som jeg ikke tar opp. Og samtidig skal jeg snakke med en veninne på MSN.

Egentlig har jeg jo ikke vært ordentlig til stede noensteder,

Skrevet

Om du finner ut hvordan det gjøres stiller jeg meg først i kø for å få vite det! Trening ikveld, årsmøte lørdag og søndag, kamp søndag, xamen mandag, trening mandag.

Akkurat i helga hadde det vært å greit å delt seg så jeg hadde satt en del på autopilot-lesing til xamen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...