Gjest stykket og delt Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det vil jeg gjøre! En bit til den ene, en annen til den andre, en tredje til den tredje, en fjerde til den fjerde ... og den siste lille biten - den vil jeg ha for meg selv! Den skal ingen få lov til å ønske seg noe fra. 0 Siter
Gjest Henrik Ibsen jr Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nei, nei... ikke stykkevis og delt, men fullt og helt. 0 Siter
Gjest stykket og delt - Ibsen hadde ikke alle svarene! Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nei, nei... ikke stykkevis og delt, men fullt og helt. Det du skal være ja, skal du være helt og ikke stykkevis og delt. Men hva hvis det passer best å være delt, da skal det ikke være helt? Eller? 0 Siter
Gjest vil gjerne være hel Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Slik føler jeg meg, når skal se to programmer på tv samtidig. har video, men da kan jeg ikke se på det programmet som jeg ikke tar opp. Og samtidig skal jeg snakke med en veninne på MSN. Egentlig har jeg jo ikke vært ordentlig til stede noensteder, 0 Siter
Piraye Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Om du finner ut hvordan det gjøres stiller jeg meg først i kø for å få vite det! Trening ikveld, årsmøte lørdag og søndag, kamp søndag, xamen mandag, trening mandag. Akkurat i helga hadde det vært å greit å delt seg så jeg hadde satt en del på autopilot-lesing til xamen! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Og hvilken del ville du beholde selv? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.