Gå til innhold

utbetalingsdatoer

Anbefalte innlegg

Gjest trenger_penger
Skrevet

Hei...

Jeg har nylig fått imidlertidig uføretrygd. De tre foregående mnd har jeg fått pengene på datoene som trygdekontoret har satt.

I dag opplever jeg at kontoen fremdeles er på minimumsnivå... Altså ingen utbetaling enda datoen er kommet(24) og er i ferd med å gå..

Er det flere som ikke har fått pengene sine i dag? Er det vanlig at disse pengene kan utebli og ikke komme inn før flere dager etter at de skulle ha vært inne?

Det er jo veldig utrygt hvis det er slik.

Regner ikke med at de kan komme inn i helgen heller, dårlig med folk på jobb da.

Og ikke kan jeg få ringt og sjekket om det er en feil før til mandagen heller.

Dumme greier

Gjest henniene
Skrevet

Det er forskjellige utbetalingsdatoer, du kan ikke regne med at pengene er på konto en spesiell dato, opp til den 28. har vi ventet på betaling.

Gjest trenger_penger
Skrevet

Det er forskjellige utbetalingsdatoer, du kan ikke regne med at pengene er på konto en spesiell dato, opp til den 28. har vi ventet på betaling.

Hei

Mener du at de utbetaler pengene innenfor et visst tidsrom?

På internet siden til trygdeetaten står den 24 februar oppført. Er det da slik at pengene kan utbetales fra den 24 til den 28?

Det er riktig som du sier at datoen varierer fra mnd til mnd i mellom disse to datoene.

Men jeg trodde at de kom på den datoen som står oppført, altså den 24 februar.

Har du fått dine?

Gjest Henniene
Skrevet

Hei

Mener du at de utbetaler pengene innenfor et visst tidsrom?

På internet siden til trygdeetaten står den 24 februar oppført. Er det da slik at pengene kan utbetales fra den 24 til den 28?

Det er riktig som du sier at datoen varierer fra mnd til mnd i mellom disse to datoene.

Men jeg trodde at de kom på den datoen som står oppført, altså den 24 februar.

Har du fått dine?

Nei ikke enda.

I det siste år var det følgende utbetalingsdatoer:

26.01.2006,

14.12.2005,

23.11.2005,

25.10.2005,

26.09.2005,

25.08.2005,

27.07.2005,

24.06.2005,

27.05.2005,

27.04.2005,

17.03.2005,

25.02.2005,

27.01.2005.

Så du ser at pengne kommer nokså uregelmessig. Men de kommer.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...