Gå til innhold

Da ble det tid for vinterferie her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere har vinterferie denne uka som kommer da?

hare1365380455
Skrevet

Det er vinterferie i neste uke, men vi har ikke ferie.

Skrevet

Jeg skal da trengt tatt ikke svare siden jeg har hatt vinterferie denne uka. :-)

Skrevet

Ungene har vinterferie i sør, jeg er hjemme fra før.

Jøss det rimte ;)

Skrevet

Det er vinterferie her på Sørlandet kommende uke. Mannen min skal ta med seg de to eldste på ferie, og så skal minstemor og jeg være igjen og "jobbe" - jeg på jobb og hun på barnehagen.

Jeg skal ha MIN ferie om tre uker - på Lanzarote :-)

Skrevet

Det er vinterferie her på Sørlandet kommende uke. Mannen min skal ta med seg de to eldste på ferie, og så skal minstemor og jeg være igjen og "jobbe" - jeg på jobb og hun på barnehagen.

Jeg skal ha MIN ferie om tre uker - på Lanzarote :-)

Ååå du er heldig!

Nå venter jeg hjem mannen etter 14 dager på jobb så da blir det ferie på alle mann her i huset.

...den evige natteravn...
Skrevet

Her er det vinterferie. Har klart å få fri i 10 dager, jippi!!!

Reiser på hytta i morgen og blir til søndag i neste uke.

Barna gleder seg til både bortover og nedover ski, treffe "hyttevenner", steike pølser på bål og spise mye god mat.

Så nå er det bare å håpe at været holder seg, det er rene påskeværet her for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...