Gå til innhold

Har du prøvd

Anbefalte innlegg

Gjest bak hekken
Skrevet

Nabokjerringa har vært der, hun fikk et knull på handelen også.

Gjest healing-kraften
Skrevet

Nabokjerringa har vært der, hun fikk et knull på handelen også.

Fy fan så stygg og ondsinnet du er.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Jeg synes det er rimelig utrolig at det fremdeles finnes folk som tror på slikt sludder. Prøv å legge snikreklamen din på Alternativforumet, der er andelen lettlurte folk større enn her.

Gjest healing-kraften
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Jeg synes det er rimelig utrolig at det fremdeles finnes folk som tror på slikt sludder. Prøv å legge snikreklamen din på Alternativforumet, der er andelen lettlurte folk større enn her.

Det er ikke snikreklame, jeg vurderer å melde meg på et helgekurs hos han. Derfor spør jeg.

Her spørres det jo om både polarbrød og oppvaskmaskinmerker, hvorfor ble det plutselig reklame å henvise til en nettside.

For øvrig er det med healing som med Gud, noen tror, andre tror ikke. Jeg er ikke mindre verd enn deg fordi jeg fortsatt tror på kjærligheten og mirakler.

Skrevet

Det er ikke snikreklame, jeg vurderer å melde meg på et helgekurs hos han. Derfor spør jeg.

Her spørres det jo om både polarbrød og oppvaskmaskinmerker, hvorfor ble det plutselig reklame å henvise til en nettside.

For øvrig er det med healing som med Gud, noen tror, andre tror ikke. Jeg er ikke mindre verd enn deg fordi jeg fortsatt tror på kjærligheten og mirakler.

Jeg har ikke kalt deg mindre verdt, jeg har kalt deg lettlurt. Stor forskjell der. Hva har kjærligheten med dette å gjøre?

Skrevet

Jeg har ikke hørt om han, men jeg anbefaler deg å ta healing kurs. Lykke til!

Gjest bak hekken
Skrevet

Fy fan så stygg og ondsinnet du er.

Ja, jeg er et svin.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg leste det han skreiv her (linken) og fikk nesten roen. Er ikke det flott, da?

Ikke vær så skeptiske nå, da.

:)

Gjest sofies verden
Skrevet

Jeg har ikke prøvd men har hørt av andre at han 'virker troverdig' uten at jeg har noen som helt begrunnelse eller grunnlag for å anbefale han. Synes selv dette virker spennende og interessant. Gjør det som du ønsker å søker og ikke hør på tull fra andre.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...