Gjest healing-kraften Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 http://www.runarhalonen.com/ eller hørt om andre som har vært hos han? 0 Siter
Gemini Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nei. Men dette lukter mistenkelig av reklame... hehe 0 Siter
Gjest bak hekken Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nabokjerringa har vært der, hun fikk et knull på handelen også. 0 Siter
Gjest healing-kraften Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nabokjerringa har vært der, hun fikk et knull på handelen også. Fy fan så stygg og ondsinnet du er. 0 Siter
Nemesis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Selvfølgelig ikke. Jeg synes det er rimelig utrolig at det fremdeles finnes folk som tror på slikt sludder. Prøv å legge snikreklamen din på Alternativforumet, der er andelen lettlurte folk større enn her. 0 Siter
Gjest healing-kraften Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Selvfølgelig ikke. Jeg synes det er rimelig utrolig at det fremdeles finnes folk som tror på slikt sludder. Prøv å legge snikreklamen din på Alternativforumet, der er andelen lettlurte folk større enn her. Det er ikke snikreklame, jeg vurderer å melde meg på et helgekurs hos han. Derfor spør jeg. Her spørres det jo om både polarbrød og oppvaskmaskinmerker, hvorfor ble det plutselig reklame å henvise til en nettside. For øvrig er det med healing som med Gud, noen tror, andre tror ikke. Jeg er ikke mindre verd enn deg fordi jeg fortsatt tror på kjærligheten og mirakler. 0 Siter
Nemesis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det er ikke snikreklame, jeg vurderer å melde meg på et helgekurs hos han. Derfor spør jeg. Her spørres det jo om både polarbrød og oppvaskmaskinmerker, hvorfor ble det plutselig reklame å henvise til en nettside. For øvrig er det med healing som med Gud, noen tror, andre tror ikke. Jeg er ikke mindre verd enn deg fordi jeg fortsatt tror på kjærligheten og mirakler. Jeg har ikke kalt deg mindre verdt, jeg har kalt deg lettlurt. Stor forskjell der. Hva har kjærligheten med dette å gjøre? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har ikke hørt om han, men jeg anbefaler deg å ta healing kurs. Lykke til! 0 Siter
Gjest bak hekken Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Fy fan så stygg og ondsinnet du er. Ja, jeg er et svin. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg leste det han skreiv her (linken) og fikk nesten roen. Er ikke det flott, da? Ikke vær så skeptiske nå, da. 0 Siter
Gjest sofies verden Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg har ikke prøvd men har hørt av andre at han 'virker troverdig' uten at jeg har noen som helt begrunnelse eller grunnlag for å anbefale han. Synes selv dette virker spennende og interessant. Gjør det som du ønsker å søker og ikke hør på tull fra andre. Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.