Gjest oooogg.... Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 oooh..Jeg har spist denne kjøttdeigen, og nå er jeg litt redd.. De er jo ikke sikre + at det "bare" er barna som er syke,og inkubasjonstiden er en uke, men er litt bekymret for det om. Hva mener dere? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114602 0 Siter
Nemesis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De har jo ikke påvist bakterien, kun basert det på intervjuer. Så lenge du ikke har noen symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Går nok bra! 0 Siter
Nemesis Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De har jo ikke påvist bakterien, kun basert det på intervjuer. Så lenge du ikke har noen symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Går nok bra! 0 Siter
Gjest ooooogg... Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De har jo ikke påvist bakterien, kun basert det på intervjuer. Så lenge du ikke har noen symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Går nok bra! Ja jeg vet det, men ble litt bekymra for det om. Har ikke påvist noen symptomer, men spiste det først i går, så jeg har enda noen dager igjen ;p 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja jeg vet det, men ble litt bekymra for det om. Har ikke påvist noen symptomer, men spiste det først i går, så jeg har enda noen dager igjen ;p Om du stekte kjøttdeigen godt, så skal det heller ikke være noen fare. 0 Siter
Gjest bedre føre var Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hva er egentlig symptomene da, som man bør være obs på? 0 Siter
citygirl Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hva er egentlig symptomene da, som man bør være obs på? Blodig diare. Da bør det gå en liten alarm:-) 0 Siter
Gjest ooooogg... Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hva er egentlig symptomene da, som man bør være obs på? Blodig diare:( 0 Siter
Gjest oooogg.. Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Om du stekte kjøttdeigen godt, så skal det heller ikke være noen fare. Gjorde det,men smakte litt FØR den ble godt stekt, for å se om den var saltet godt osv. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Gjorde det,men smakte litt FØR den ble godt stekt, for å se om den var saltet godt osv. Da får vi bare håpe at det går bra uansett, men det er nok lurt at du følger ekstra godt med på helsa di en ukes tid. 0 Siter
Gjest oooooogg... Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Da får vi bare håpe at det går bra uansett, men det er nok lurt at du følger ekstra godt med på helsa di en ukes tid. Ja, ikke sant. Må nok passe litt på! Takk for svar. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er du sikker på at det er den merket med 103 du har spist? 0 Siter
Gjest ooooogg... Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Er du sikker på at det er den merket med 103 du har spist? Ja, har skjekket ut det..Det står også en M under 103, men mener å ha lest at det skal stå U hvis den er bakterieinfisert? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Ja, har skjekket ut det..Det står også en M under 103, men mener å ha lest at det skal stå U hvis den er bakterieinfisert? hmmm... det har jeg ikke hørt noe om. Kun at ALLE som er merket med 103 er kalt tilbake! huff og huff... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.