Gå til innhold

Kjøttdeig fra Gilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo ikke påvist bakterien, kun basert det på intervjuer. Så lenge du ikke har noen symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Går nok bra! :)

Skrevet

De har jo ikke påvist bakterien, kun basert det på intervjuer. Så lenge du ikke har noen symptomer ville jeg ikke bekymret meg. Går nok bra! :)

Gjest ooooogg...
Skrevet

Ja jeg vet det, men ble litt bekymra for det om. Har ikke påvist noen symptomer, men spiste det først i går, så jeg har enda noen dager igjen ;p

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja jeg vet det, men ble litt bekymra for det om. Har ikke påvist noen symptomer, men spiste det først i går, så jeg har enda noen dager igjen ;p

Om du stekte kjøttdeigen godt, så skal det heller ikke være noen fare.

Gjest bedre føre var
Skrevet

Hva er egentlig symptomene da, som man bør være obs på?

Skrevet

Blodig diare. Da bør det gå en liten alarm:-)

Gjest ooooogg...
Skrevet

Blodig diare:(

Gjest oooogg..
Skrevet

Om du stekte kjøttdeigen godt, så skal det heller ikke være noen fare.

Gjorde det,men smakte litt FØR den ble godt stekt, for å se om den var saltet godt osv.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Gjorde det,men smakte litt FØR den ble godt stekt, for å se om den var saltet godt osv.

Da får vi bare håpe at det går bra uansett, men det er nok lurt at du følger ekstra godt med på helsa di en ukes tid.

Gjest oooooogg...
Skrevet

Da får vi bare håpe at det går bra uansett, men det er nok lurt at du følger ekstra godt med på helsa di en ukes tid.

Ja, ikke sant. Må nok passe litt på!;) Takk for svar.

Skrevet

Er du sikker på at det er den merket med 103 du har spist? :)

Gjest ooooogg...
Skrevet

Er du sikker på at det er den merket med 103 du har spist? :)

Ja, har skjekket ut det..Det står også en M under 103, men mener å ha lest at det skal stå U hvis den er bakterieinfisert?

Skrevet

Ja, har skjekket ut det..Det står også en M under 103, men mener å ha lest at det skal stå U hvis den er bakterieinfisert?

hmmm... det har jeg ikke hørt noe om. Kun at ALLE som er merket med 103 er kalt tilbake! huff og huff...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...