Gjest pekka Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Noen ganger blir jeg skikkelig sur av å se at folk uttaler seg direkte kvalmt mot enkelte i tråder. Kan de ikke bare holde seg unna istedenfor å lage kvalme på dol som vanligvis er et koselig forum! Flere som føler som meg? 0 Siter
¤ Skara ¤ Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Har ikke vært på dol så lenge, men har jo sett det er noen som kan svare ganske så kvast. Håper noen kan rive meg i øra vist noen føler at jeg skriver noe som sårer eller er "onskapsfult" 0 Siter
Juneau Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Er dette et diskusjonsforum eller en syklubb? Uten friske meningsutvekslinger en gang i blandt, blir dette forum redusert til en kjedelig vennineklubb. 0 Siter
Gjest i flokk er vi tøff Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Flokkmentaliteten lever i beste velgående. Dersom første svarer er negativ er det garantert at det blir mange negative kommentarer man skal overgå hverandre i å være spydig og nedlatende. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er helt enig med deg. Hvis folk bare har spydige kommentarer å komme med, kan de holde seg unna den tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.