Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 X-Files serien har startet opp på TV3. Var det noen her som fulgte den sist den gikk? Vil dere i så fall anbefale eller fraråde å se den nå? 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 skal iallefall se den, for å mimre litt. Se om jeg blir like redd som da jeg var 12. Turde ikke å sove alene etter å ha sett e-files, og var redd for at ufoer skulle kidnappe meg når jeg gikk alene hjem i mørket. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De første 15-20 episodene var bra synes jeg. Etter det ble det javnt over stadig litt dårligere; og etterhvert fryktelig mye dårligere. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 skal iallefall se den, for å mimre litt. Se om jeg blir like redd som da jeg var 12. Turde ikke å sove alene etter å ha sett e-files, og var redd for at ufoer skulle kidnappe meg når jeg gikk alene hjem i mørket. Hvor gammel er du nå da? Eller for å spørre på en annen måte, husker du hvor mange år siden det er den gikk? Jeg så ikke et eneste program den gangen, men husker jo at den var veldig omtalt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 De første 15-20 episodene var bra synes jeg. Etter det ble det javnt over stadig litt dårligere; og etterhvert fryktelig mye dårligere. Takk for tips, da skulle det være greit å følge med en stund :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor gammel er du nå da? Eller for å spørre på en annen måte, husker du hvor mange år siden det er den gikk? Jeg så ikke et eneste program den gangen, men husker jo at den var veldig omtalt. Det er mer enn 10 år siden for jeg pleide å se det der vi bodde før vi kjøpte hus. ) Husker jeg syntes David Duchovny var sååååå sexy! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det er mer enn 10 år siden for jeg pleide å se det der vi bodde før vi kjøpte hus. ) Husker jeg syntes David Duchovny var sååååå sexy! Er David Duchovny den mannlige hovedpersonen? Jeg får ta en god titt på han når programmet begynner om ca 20 min. :-) 0 Siter
Gjest x-files Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Takk for tips, da skulle det være greit å følge med en stund :-) Ja, du får forsøke å sette av tid til et par episoder:0) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja, du får forsøke å sette av tid til et par episoder:0) :-) Det skal jeg nok klare, jeg får bare sørge for å lempe barna til køys først, så de ikke får mareritt slik som Yellow Submarine, sist h*n så det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Er David Duchovny den mannlige hovedpersonen? Jeg får ta en god titt på han når programmet begynner om ca 20 min. :-) Duh! Husk at jeg var rundt 25 år den gangen da! 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor gammel er du nå da? Eller for å spørre på en annen måte, husker du hvor mange år siden det er den gikk? Jeg så ikke et eneste program den gangen, men husker jo at den var veldig omtalt. jeg er 25 år i dag. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Duh! Husk at jeg var rundt 25 år den gangen da! Nå har jeg sett episoden. Hovedpersonen så ikke så verst ut nå heller, men kommer ikke inn på topp-tre-lista mi :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.