Gå til innhold

X-Files

Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

X-Files serien har startet opp på TV3.

Var det noen her som fulgte den sist den gikk?

Vil dere i så fall anbefale eller fraråde å se den nå?

Gjest Yellow Submarine
Skrevet

skal iallefall se den, for å mimre litt. Se om jeg blir like redd som da jeg var 12.

Turde ikke å sove alene etter å ha sett e-files, og var redd for at ufoer skulle kidnappe meg når jeg gikk alene hjem i mørket.

Skrevet

De første 15-20 episodene var bra synes jeg.

Etter det ble det javnt over stadig litt dårligere; og etterhvert fryktelig mye dårligere.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

skal iallefall se den, for å mimre litt. Se om jeg blir like redd som da jeg var 12.

Turde ikke å sove alene etter å ha sett e-files, og var redd for at ufoer skulle kidnappe meg når jeg gikk alene hjem i mørket.

Hvor gammel er du nå da? Eller for å spørre på en annen måte, husker du hvor mange år siden det er den gikk?

Jeg så ikke et eneste program den gangen, men husker jo at den var veldig omtalt.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

De første 15-20 episodene var bra synes jeg.

Etter det ble det javnt over stadig litt dårligere; og etterhvert fryktelig mye dårligere.

Takk for tips, da skulle det være greit å følge med en stund :-)

Skrevet

Hvor gammel er du nå da? Eller for å spørre på en annen måte, husker du hvor mange år siden det er den gikk?

Jeg så ikke et eneste program den gangen, men husker jo at den var veldig omtalt.

Det er mer enn 10 år siden for jeg pleide å se det der vi bodde før vi kjøpte hus. :o)

Husker jeg syntes David Duchovny var sååååå sexy!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er mer enn 10 år siden for jeg pleide å se det der vi bodde før vi kjøpte hus. :o)

Husker jeg syntes David Duchovny var sååååå sexy!

Er David Duchovny den mannlige hovedpersonen?

Jeg får ta en god titt på han når programmet begynner om ca 20 min.

:-)

Gjest x-files
Skrevet

Takk for tips, da skulle det være greit å følge med en stund :-)

Ja, du får forsøke å sette av tid til et par episoder:0)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, du får forsøke å sette av tid til et par episoder:0)

Det skal jeg nok klare, jeg får bare sørge for å lempe barna til køys først, så de ikke får mareritt slik som Yellow Submarine, sist h*n så det.

Skrevet

Er David Duchovny den mannlige hovedpersonen?

Jeg får ta en god titt på han når programmet begynner om ca 20 min.

Duh! Husk at jeg var rundt 25 år den gangen da!

Gjest Yellow Submarine
Skrevet

jeg er 25 år i dag.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Duh! Husk at jeg var rundt 25 år den gangen da!

Nå har jeg sett episoden.

Hovedpersonen så ikke så verst ut nå heller, men kommer ikke inn på topp-tre-lista mi :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...