Gjest vakker jente Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hvor kommer hun (opprinnelig) fra? 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Filipinene mener jeg å ha lest. Men nå er jeg vel upolitisk korrekt som sier det. Klart at hun kommer i fra Trøndelag, men har sitt etniske opprinnelse fra Filipinene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Filipinene mener jeg å ha lest. Men nå er jeg vel upolitisk korrekt som sier det. Klart at hun kommer i fra Trøndelag, men har sitt etniske opprinnelse fra Filipinene. Upolitisk korrekt? *fnis* Jaja, du er i hvert fall korrekt. ;oD 0 Siter
Gjest vakker jente Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Trønderlag? Ok, så hun er født i norge da. Men hvor kommer forfedrene da opprinnelig fra, hvis det var sååå feil skrevet.... 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Upolitisk korrekt? *fnis* Jaja, du er i hvert fall korrekt. ;oD Regnet med at jeg ville få litt pepper ved å nevne Filipinene ja 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Regnet med at jeg ville få litt pepper ved å nevne Filipinene ja Du fikk jo ikke det fra meg - bare tyn for uttrykket du brukte. Les det en gang til, så skjønner du hvor du bommet. ;o) Jeg har gjort det selv, jeg, altså. 0 Siter
Gjest Filipp Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ok, så hun er født i norge da. Men hvor kommer forfedrene da opprinnelig fra, hvis det var sååå feil skrevet.... Hun er adoptert fra Filippinene. http://www.avisa-st.no/arkiv/article607612.ece 0 Siter
Gjest vakker jente Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hun er adoptert fra Filippinene. http://www.avisa-st.no/arkiv/article607612.ece TAKK ) Da var det ikke feil å skrive opprinnelig fra da vel....? 0 Siter
Gjest Filipp Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 TAKK ) Da var det ikke feil å skrive opprinnelig fra da vel....? Nei, jeg henger meg iallefall ikke opp i sånt. Hun er utrolig søt uansett! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.