Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det var ikke ofte! Så da varierer det nok mye fra person til person. Tenk når jeg bare kan tisse ett par ganger i døgnet *juble* Vel, litt mer en ett par da, men allikevel. Gleder meg jeg nå ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vi var på sykehus hos urolog, som fortalte dette. Merkelig. Men det er ikke bra å holde seg hvis det er bakterier i urinen. Det er jo noe som heter blæretrening, sikkert dette de tenkte på med datteren din. Har man vansker for det, kan man sammen med en uroterapeut ha blæretrening ved hjelp av skjema og klokke. Men en skal ikke holde seg for lenge. I blæretrening ser man også sammenheng mellom om drikke og dogåing. Bra det funket for henne da ) 0 Siter
Mari25 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Har selv lurt på om jeg har overaktig blære, for jeg tisser også mye mer enn alle jeg kjenner. Kan bli veldig tissetrengt selv om det kun var 20 minutter siden sist jeg var på do. Kan vel tenke meg at jeg tisser alt fra 12 til 20 ganger i døgnet. Leste en gang at det er unormalt å tisse mer enn 11 ganger i døgnet. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Mmhmm, jeg pisser 1-3 ganger om dagen.. Hadde nok vært lurt om du tok deg en liten tur til lege, finnes medisiner for dette tror jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg drikker veldig mye vann og tisser deretter. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 "Hver time? Da hadde jeg blitt drittlei av å renne på do hele tiden altså!" Da skjønner du sikkert at jeg er drittlei den j**** blæresykdommen min! Er på do ca 30-40 ganger i døgnet. *sutre sutre* Men nå skal det bli saker når jeg får ny blære ) Bare spør Hare, jeg maser konstant på mail om den nye blæra mi ;-) Og du forresten, jeg er forelsket! I hunden din!!! ) oj, skjønner virkelig at du er lei ja! Høres kjempetravelt ut. hm. Håper det ordner seg for deg snart! :-) Ja, er ikke hunden kjempesøt? hehe jeg er heeelt enig. Han er til å spise opp. Men litt av en ramp også. Så vi har nok å holde styr på, men han er så skjønn at det er lett å tilgi at han har stukket av med både sko og luer, spist hull i 6åringens truse og vanter, dradd ned en gardin, tråkket rundt i vannskålen og løpt rundt etterpå så hele kjøkkenet fikk våte potemerker - og fortsatt tisser inne. *sukk* Men det blir bedre for hver dag, og han er jo bare en valp. ;-P Dessuten elsker han Malibu-likør og Troika. (neida, jeg lar ham ikke spise sjokolade, men han slikker fingeren min når jeg har lurt i meg en, hehe) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 I snitt tisser jeg vel en 3-4 ganger i løpet av dagen og kanskje 1 gang på natta. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 oj, skjønner virkelig at du er lei ja! Høres kjempetravelt ut. hm. Håper det ordner seg for deg snart! :-) Ja, er ikke hunden kjempesøt? hehe jeg er heeelt enig. Han er til å spise opp. Men litt av en ramp også. Så vi har nok å holde styr på, men han er så skjønn at det er lett å tilgi at han har stukket av med både sko og luer, spist hull i 6åringens truse og vanter, dradd ned en gardin, tråkket rundt i vannskålen og løpt rundt etterpå så hele kjøkkenet fikk våte potemerker - og fortsatt tisser inne. *sukk* Men det blir bedre for hver dag, og han er jo bare en valp. ;-P Dessuten elsker han Malibu-likør og Troika. (neida, jeg lar ham ikke spise sjokolade, men han slikker fingeren min når jeg har lurt i meg en, hehe) Ja det ordner seg snart, blir en tøff periode fremover med operasjon og greier, men så skal det bli så bra att ) Høres ut som en liten skjønning, vi har en liten dachs, når valpefaktene er over blir det mye bedre. Hunden vår var helt vill etter Dooleys. Og sjokolade sier hun ikke nei takk til! Hun er blitt en skikkelig kosehund, ett fullverdig medlem av familien. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Tenk når jeg bare kan tisse ett par ganger i døgnet *juble* Vel, litt mer en ett par da, men allikevel. Gleder meg jeg nå ) Det nærmer seg, så det er godt at du gleder deg! Jeg er så spent! 0 Siter
Line Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det kommer an på hvor mye væske du drikker, hva du spiser (salt binder vannet i kroppen) og hvor hyppig du drikker. Nyrene skiller ut rundt 2 liter urin i døgnet, avhengig av væskeinntaket. Har nettopp skrevet oppgave om det der :-o Ble faktisk litt klokere enn jeg var tidligere. 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg spiser 4 - 5 ganger om dagen, og drikker en halv liter vann før hvert måltid. Tisser deretter, 4 - 5 ganger om dagen altså, + en gang før jeg legger meg, og en gang rett etter at jeg har stått opp. Det blir 6 - 7 ganger til sammen, det. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Det nærmer seg, så det er godt at du gleder deg! Jeg er så spent! Både gleder og gruer meg. Gleder meg voldsomt til alt dette er over ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Både gleder og gruer meg. Gleder meg voldsomt til alt dette er over ) Tenk på det positive! Tenk hvor mye lettere det kan bli! Du har jammen ventet lenge og vært tålmodig, så nå blir det godt å få ordnet ting. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 oj, skjønner virkelig at du er lei ja! Høres kjempetravelt ut. hm. Håper det ordner seg for deg snart! :-) Ja, er ikke hunden kjempesøt? hehe jeg er heeelt enig. Han er til å spise opp. Men litt av en ramp også. Så vi har nok å holde styr på, men han er så skjønn at det er lett å tilgi at han har stukket av med både sko og luer, spist hull i 6åringens truse og vanter, dradd ned en gardin, tråkket rundt i vannskålen og løpt rundt etterpå så hele kjøkkenet fikk våte potemerker - og fortsatt tisser inne. *sukk* Men det blir bedre for hver dag, og han er jo bare en valp. ;-P Dessuten elsker han Malibu-likør og Troika. (neida, jeg lar ham ikke spise sjokolade, men han slikker fingeren min når jeg har lurt i meg en, hehe) Så morsomt å finne den valperapporten her Jeg skjønner at du ikke får så mye tid til dol og msn med den skjønne rakkeren i huset :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.