Gå til innhold

munnsex

Anbefalte innlegg

Gjest -viktig og vite
Skrevet

Jeg er sikkert helt dum,men lurer på en ting:

Dersom man har herpesutbrudd i underlivet kan man da smitte partner ved munnsex(har aldri hatt utbrudd i munnen altså!)?

Ønsker å ikke smittte vennen min.

Gjest -viktig og vite
Skrevet

Jepp :-/

Vet ikke om jeg ordla meg litt dumt.Men jeg mente viss jeg gir vennen min munnsex?Smittefarlig da også?

Skrevet

Vet ikke om jeg ordla meg litt dumt.Men jeg mente viss jeg gir vennen min munnsex?Smittefarlig da også?

Har du ikke utbrudd i munnen kan jeg ikke skjønne at du vil smitte han.

Gjest Wolverina
Skrevet

Ok, da misforsto jeg...

Om du kun har utbrudd i underlivet og ikke rundt munnen er det nok trygt å gi ham munnsex ja.

Gjest viktig og vite
Skrevet

ja, det smitter!

Mener du at jeg kan smitte viss JEG gir HAN munnsex.?Har Aldri hatt utbrudd i munnen.Tror kanskje at jeg ordla meg litt feil.

Skrevet

Hvis du har utbrudd i underlivet kan det smitte fra ditt underliv til hans underliv eller munn. Det smitter ikke FRA munnen din hvis utbruddet er i underlivet. Hvis du hadde hatt utbrudd i munnen kunne du smittet både underlivet og munnen hans.

Gjest viktig og vite
Skrevet

Hvis du har utbrudd i underlivet kan det smitte fra ditt underliv til hans underliv eller munn. Det smitter ikke FRA munnen din hvis utbruddet er i underlivet. Hvis du hadde hatt utbrudd i munnen kunne du smittet både underlivet og munnen hans.

TUSEN TAKK!

Skrevet

Mener du at jeg kan smitte viss JEG gir HAN munnsex.?Har Aldri hatt utbrudd i munnen.Tror kanskje at jeg ordla meg litt feil.

Nei, omvendt. oppfattet spm ditt annerledes.. Så lenge du ikke har utbrudd rundt munn, så skulle det gå bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...