Gjest håper ikke hun går videre Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ærlig talt! Norges nye idol bør ikke bryte sammen tre ganger og så få en ny sjanse.. Syns det blir for dumt! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article569593.ece 0 Siter
Juneau Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Helt enig! Dette blir urettferdig for de andre som kanskje også gjerne ville hatt en ny sjanse til å synge bedre. 0 Siter
Gjest Ciao Baby Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Er det ikke direkte?!? Hm.... hvor redigert er denne greia egentlig - er alt bare manipulering fra TV2 sin side? Når det er sagt - tittelen "Idol" må ikke taes bokstavelig. Skal man dømme etter forgjengerne burde det hett "Medienisse". 0 Siter
meg__123! Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 var dette idag? går ikke programmet direkte da? 0 Siter
Gjest jente24år Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja, dette blir absolutt for dumt!! Eller kanskje det er jeg som har vært dum og naiv og trodd at dette er live. Tydeligvis ikke... Og helt tåpelig at Yolanda får prøve seg flere ganger på den måten. Det er flere som takler presset der, og da syns jeg de er mer verdige finalister, selvom de ikke er korist og venninne med Mira Craig... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 var dette idag? går ikke programmet direkte da? Det de synger blir tatt opp litt før det blir sendt på tv. 0 Siter
Gjest Anonym for anledningen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg synes virkelig det er rart at hun ikke takler presset, når hun har så mye erfaring som hun har, jeg. Hun er jo allerede en slags artist fra før av. 0 Siter
Gjest lysrøret Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Synes vi skal være greie med ungdommen vår. Jeg tror at idol er et sterkt press for dem. Det må få lov å være svak selvom man har opptrådt før. Det er to forskjellige ting å være korist og opptre solo på tv. Alle bør få gjennomføre sangen sin. Det er da ikke første gang i historien at et opptak blir gjort omigjen før det sendes på tv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.