Gå til innhold

Idol igjen..

Gjest håper ikke hun går videre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig! Dette blir urettferdig for de andre som kanskje også gjerne ville hatt en ny sjanse til å synge bedre.

Gjest Ciao Baby
Skrevet

Er det ikke direkte?!? Hm.... hvor redigert er denne greia egentlig - er alt bare manipulering fra TV2 sin side?

Når det er sagt - tittelen "Idol" må ikke taes bokstavelig. Skal man dømme etter forgjengerne burde det hett "Medienisse".

Gjest jente24år
Skrevet

Ja, dette blir absolutt for dumt!! Eller kanskje det er jeg som har vært dum og naiv og trodd at dette er live. Tydeligvis ikke... Og helt tåpelig at Yolanda får prøve seg flere ganger på den måten. Det er flere som takler presset der, og da syns jeg de er mer verdige finalister, selvom de ikke er korist og venninne med Mira Craig...

Gjest M.Angelica
Skrevet

var dette idag? går ikke programmet direkte da?

Det de synger blir tatt opp litt før det blir sendt på tv. :)

Gjest Anonym for anledningen
Skrevet

Jeg synes virkelig det er rart at hun ikke takler presset, når hun har så mye erfaring som hun har, jeg. Hun er jo allerede en slags artist fra før av.

Gjest lysrøret
Skrevet

Synes vi skal være greie med ungdommen vår. Jeg tror at idol er et sterkt press for dem. Det må få lov å være svak selvom man har opptrådt før. Det er to forskjellige ting å være korist og opptre solo på tv.

Alle bør få gjennomføre sangen sin. Det er da ikke første gang i historien at et opptak blir gjort omigjen før det sendes på tv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...