Gå til innhold

Tid til DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest at DOL er kjempe fint.Er ofte inne og leser.Lite flink til å skrive,så langt.

Men hvordan får alle dere aktive skrivere TID til det???

Kjempe fint at dere gjør det altså

Skrevet

Skriver innimellom alt annet jeg gjør da vet du. Sitter ikke her pal hele tiden. ;-P

Skrevet

Skriver innimellom alt annet jeg gjør da vet du. Sitter ikke her pal hele tiden. ;-P

Det gjør jeg .)

Skrevet

Det tar meg to minutter å skrive et innlegg/svar. I løpet av dagen tar jeg korte turer innom (på vei til/fra do f.eks. ;-))

Jeg er forøvrig hjemmeværende med minstemor. Blir nok slutt på korte turer innom dol på dagtid når jeg begynner å jobbe igjen...

Skrevet

Det gjør jeg .)

*gjemme seg for vakten flisa!* knis

:-)

har vært lite aktiv i det siste jeg da, men kommer seg nok etterhvert:-) hehe

Skrevet

Det tar meg to minutter å skrive et innlegg/svar. I løpet av dagen tar jeg korte turer innom (på vei til/fra do f.eks. ;-))

Jeg er forøvrig hjemmeværende med minstemor. Blir nok slutt på korte turer innom dol på dagtid når jeg begynner å jobbe igjen...

KOSELIG!

Skrevet

Hmmmmm, det går nok på bekostning av andre ting.

For tiden har jeg svangerskapspermisjon, og har masse tid til DOL. Men veldig lite tid til husarbeide - merkelig det...

Skrevet

Hmmmmm, det går nok på bekostning av andre ting.

For tiden har jeg svangerskapspermisjon, og har masse tid til DOL. Men veldig lite tid til husarbeide - merkelig det...

Synest dette høres koselig ut.Du får vaske siden....

Skrevet

Jeg er lite på Dol nå for tida, men jeg var ganske aktiv her før. Ikke tvil om det stjal mye tid. Jeg så så godt som aldri på TV, fikk ikke tid til å lese bøker, og det gikk på bekostning av andre hobbyer. Jeg tror nok jeg hadde et ganske usunt forhold til Dol. Nu går alt så meget bedre;-) Jeg tror mange her ville hatt godt av en liten pause.

Skrevet

Jeg er lite på Dol nå for tida, men jeg var ganske aktiv her før. Ikke tvil om det stjal mye tid. Jeg så så godt som aldri på TV, fikk ikke tid til å lese bøker, og det gikk på bekostning av andre hobbyer. Jeg tror nok jeg hadde et ganske usunt forhold til Dol. Nu går alt så meget bedre;-) Jeg tror mange her ville hatt godt av en liten pause.

Uff,ja viss det blir slik da blir det skummelt.Har tenkt litt den tanken.

Godt at du kom ut av det!

Men litt av og til er bare moro.

Skrevet

Det gjør jeg .)

Ja det gjør flisa. :-)

"Skravlær og skravlær" - har du sett den nå?

Skrevet

Ja det gjør flisa. :-)

"Skravlær og skravlær" - har du sett den nå?

Ja -det er jo Vivi Haug fra Fredrikstad - har alltid digget henne - RÅBRA! :)

Skrevet

Synest dette høres koselig ut.Du får vaske siden....

Eh, ja.....

Skrevet

Ja -det er jo Vivi Haug fra Fredrikstad - har alltid digget henne - RÅBRA! :)

Ja hun er virkelig kostelig.

Og jeg mente selvsagt "prekær" og "prekær". :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...