Gjest SICCY Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Synest at DOL er kjempe fint.Er ofte inne og leser.Lite flink til å skrive,så langt. Men hvordan får alle dere aktive skrivere TID til det??? Kjempe fint at dere gjør det altså 0 Siter
amber sun Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Skriver innimellom alt annet jeg gjør da vet du. Sitter ikke her pal hele tiden. ;-P 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vi jobber her alle sammen - dårlig med lønn da.... 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Skriver innimellom alt annet jeg gjør da vet du. Sitter ikke her pal hele tiden. ;-P Det gjør jeg .) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det tar meg to minutter å skrive et innlegg/svar. I løpet av dagen tar jeg korte turer innom (på vei til/fra do f.eks. ;-)) Jeg er forøvrig hjemmeværende med minstemor. Blir nok slutt på korte turer innom dol på dagtid når jeg begynner å jobbe igjen... 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Hva gjør man da, som fyller hele døgnet liksom? 0 Siter
sheba Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Det gjør jeg .) *gjemme seg for vakten flisa!* knis :-) har vært lite aktiv i det siste jeg da, men kommer seg nok etterhvert:-) hehe 0 Siter
Gjest SICCY Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det tar meg to minutter å skrive et innlegg/svar. I løpet av dagen tar jeg korte turer innom (på vei til/fra do f.eks. ;-)) Jeg er forøvrig hjemmeværende med minstemor. Blir nok slutt på korte turer innom dol på dagtid når jeg begynner å jobbe igjen... KOSELIG! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hmmmmm, det går nok på bekostning av andre ting. For tiden har jeg svangerskapspermisjon, og har masse tid til DOL. Men veldig lite tid til husarbeide - merkelig det... 0 Siter
Gjest SICCY Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hmmmmm, det går nok på bekostning av andre ting. For tiden har jeg svangerskapspermisjon, og har masse tid til DOL. Men veldig lite tid til husarbeide - merkelig det... Synest dette høres koselig ut.Du får vaske siden.... 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er lite på Dol nå for tida, men jeg var ganske aktiv her før. Ikke tvil om det stjal mye tid. Jeg så så godt som aldri på TV, fikk ikke tid til å lese bøker, og det gikk på bekostning av andre hobbyer. Jeg tror nok jeg hadde et ganske usunt forhold til Dol. Nu går alt så meget bedre;-) Jeg tror mange her ville hatt godt av en liten pause. 0 Siter
Gjest Siccy Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er lite på Dol nå for tida, men jeg var ganske aktiv her før. Ikke tvil om det stjal mye tid. Jeg så så godt som aldri på TV, fikk ikke tid til å lese bøker, og det gikk på bekostning av andre hobbyer. Jeg tror nok jeg hadde et ganske usunt forhold til Dol. Nu går alt så meget bedre;-) Jeg tror mange her ville hatt godt av en liten pause. Uff,ja viss det blir slik da blir det skummelt.Har tenkt litt den tanken. Godt at du kom ut av det! Men litt av og til er bare moro. 0 Siter
Gyda Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det gjør jeg .) Ja det gjør flisa. :-) "Skravlær og skravlær" - har du sett den nå? 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Ja det gjør flisa. :-) "Skravlær og skravlær" - har du sett den nå? Ja -det er jo Vivi Haug fra Fredrikstad - har alltid digget henne - RÅBRA! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Synest dette høres koselig ut.Du får vaske siden.... Eh, ja..... 0 Siter
Gyda Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ja -det er jo Vivi Haug fra Fredrikstad - har alltid digget henne - RÅBRA! Ja hun er virkelig kostelig. Og jeg mente selvsagt "prekær" og "prekær". ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.