Gå til innhold

Espen Lind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er Espen Lind!? Han var jaggu en skikkelig søtklump!!!!

Kurt og Alehjandro (??) drar jeg kjensel på fra Idol, men hvem i all verden er han trønderen på Først og Sist? Askil ettellerannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er søt, men jammen har Kurt den beste stemmen. Han stiller i egen klasse.

Skrevet

Espen Lind er dritsexy, og herlig!! Håper han ikke legger sangkarrieren på hylla, vi trenger noe sånt å se på, høre på og drømme om...*sukk*

Skrevet

Ja, han er søt, men jammen har Kurt den beste stemmen. Han stiller i egen klasse.

Synes nå Espen Lind har fiiiin stemme også jeg da. :o)

Skrevet

Espen Lind er dritsexy, og herlig!! Håper han ikke legger sangkarrieren på hylla, vi trenger noe sånt å se på, høre på og drømme om...*sukk*

Han er 9-10 år yngre enn meg, ikke så ille det? Blir ikke ei gammal røy jeg da? ;o)

Men han Askil ettellerannet - hvem er han? Har aldri hørt om ham jeg. Han ligna forøvrig skremmende mye på Kurt...

Skrevet

Espen Lind er skikkelig fin!! :) Drømmer meg bort hver gang jeg ser ham.

Skrevet

Espen Lind kan du ha for meg.

Værsågod. :-)

hehe

Skrevet

Espen Lind kan du ha for meg.

Værsågod. :-)

hehe

Takk og takk. Og du kan få han fyren fra Lost heeelt i fred for meg. Så da er vi vel fornøyde begge to? ;o)

Skrevet

Den saken er grei, stemmen til Kurt i eliteklassen. Blir bare bedre og bedre han.

Skrevet

Leste litt for fort, så jeg leste først "sengekarrieren" ;-)

Men jo.. ikke verst er han, men litt liten etter min smak - foretrekker høye menn.

Skrevet

Den saken er grei, stemmen til Kurt i eliteklassen. Blir bare bedre og bedre han.

Det var lett å høre forskjell når de sang Halleluja sammen.

Gjest Gikk i klassen hans en gang
Skrevet

Espen er født i 1970.

Skrevet

Nei huff..Han er liksom litt for søt...Siden jeg ikke vil ha han, så kan du godt få ha han for deg sjøl ;-)

Skrevet

Nei huff..Han er liksom litt for søt...Siden jeg ikke vil ha han, så kan du godt få ha han for deg sjøl ;-)

Enig . det blir for mye hake og smilehull :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...