Gjest togli Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Enig . det blir for mye hake og smilehull Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva som er "feil" på han, men godt mulig du har rett. Kanskje vi er litt kresne? ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva som er "feil" på han, men godt mulig du har rett. Kanskje vi er litt kresne? ;-) Ja - vi liker vel de litt mer "slemme" hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Ja - vi liker vel de litt mer "slemme" hehe Det har du nok rett i, ja ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Han var dritsexy i den videoen med Sidsel Kyrkjebø synes jeg, da fikk jeg litt lyst på ham. Men ellers er han vel kanskje litt liten? Men absolutt tagbar en regnfull tirsdag ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Han var dritsexy i den videoen med Sidsel Kyrkjebø synes jeg, da fikk jeg litt lyst på ham. Men ellers er han vel kanskje litt liten? Men absolutt tagbar en regnfull tirsdag ;-) Ikke sikkert hele mannen er liten da vettø 0 Siter
tonie Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Espen Lind ser ut til å være en av de som blir kjekkere med årene. Han er ikke fullt så rundkinna og dukkesøt lenger. Et par år til så er han er riktig godbit! ;-) Vet dessverre heller ikke hvem den ukjente sangeren er. Vakkert var det i alle fall. Mest på grunn av Kurt, men Ali har også en nyyydelig stemme:-) 0 Siter
mchuldra Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Du må nok dele han Espen med meg. Han er den eneste kjendisen jeg noen gang har siklet etter. Og jeg sikler stadig like mye... 0 Siter
Gjest hallelujah Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Vi lurer også på han Askil .... men du verden så bra "Hallelujah" ble ..... ble helt satt ut her. 0 Siter
Gjest kun ett IDOL, og det er og blir KURT Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Den saken er grei, stemmen til Kurt i eliteklassen. Blir bare bedre og bedre han. Enig, det finnes bare ett IDOL og det er og blir Kurt. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Enig, det finnes bare ett IDOL og det er og blir Kurt. Ja, det er helt sikkert. Kurt er the one and only! 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 http://images.google.com/images?q=askil&hl=no 0 Siter
Mistera Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Uansett, sangen var nyyydelig:D HVOR skal de ha konserter? Må si de var noget bedre enn gitarkameratene:P Og ja, Espen er en kjekkas:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Enig . det blir for mye hake og smilehull *Flirer* Av de fire er vel Espen den som har minst hake og smilehull! 0 Siter
amber sun Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Takk og takk. Og du kan få han fyren fra Lost heeelt i fred for meg. Så da er vi vel fornøyde begge to? ;o) Fiiine. Jeg er storfornøyd om jeg får Sawyer (nesten) for meg selv jeg ja, hehe. Da er vi fornøyde ja. *S* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Så ikke på F&S, men kan det ha vært Askil Holm. Han er fra Namsos. Flink gutt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Så ikke på F&S, men kan det ha vært Askil Holm. Han er fra Namsos. Flink gutt! Ja, det var Askil Holm. Han er sangartist har jeg skjønt, men totalt ukjent for meg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Ja, det var Askil Holm. Han er sangartist har jeg skjønt, men totalt ukjent for meg. Litt sånn lokal kjendis i Namsos. Begynner nå å bevege seg litt lenger. Flink gutt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.