Gå til innhold

Espen Lind

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig . det blir for mye hake og smilehull :)

Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva som er "feil" på han, men godt mulig du har rett. Kanskje vi er litt kresne? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva som er "feil" på han, men godt mulig du har rett. Kanskje vi er litt kresne? ;-)

Ja - vi liker vel de litt mer "slemme" :) hehe

Skrevet

Ja - vi liker vel de litt mer "slemme" :) hehe

Det har du nok rett i, ja ;-)

Skrevet

Han var dritsexy i den videoen med Sidsel Kyrkjebø synes jeg, da fikk jeg litt lyst på ham. Men ellers er han vel kanskje litt liten? Men absolutt tagbar en regnfull tirsdag ;-)

Skrevet

Han var dritsexy i den videoen med Sidsel Kyrkjebø synes jeg, da fikk jeg litt lyst på ham. Men ellers er han vel kanskje litt liten? Men absolutt tagbar en regnfull tirsdag ;-)

Ikke sikkert hele mannen er liten da vettø :)

Skrevet

Espen Lind ser ut til å være en av de som blir kjekkere med årene. Han er ikke fullt så rundkinna og dukkesøt lenger. Et par år til så er han er riktig godbit! ;-)

Vet dessverre heller ikke hvem den ukjente sangeren er. Vakkert var det i alle fall. Mest på grunn av Kurt, men Ali har også en nyyydelig stemme:-)

Skrevet

Du må nok dele han Espen med meg.

Han er den eneste kjendisen jeg noen gang har siklet etter. Og jeg sikler stadig like mye...

Gjest hallelujah
Skrevet

Vi lurer også på han Askil .... men du verden så bra "Hallelujah" ble ..... ble helt satt ut her.

Gjest kun ett IDOL, og det er og blir KURT
Skrevet

Den saken er grei, stemmen til Kurt i eliteklassen. Blir bare bedre og bedre han.

Enig, det finnes bare ett IDOL og det er og blir Kurt.

Skrevet

Enig, det finnes bare ett IDOL og det er og blir Kurt.

Ja, det er helt sikkert. Kurt er the one and only!

Skrevet

Uansett, sangen var nyyydelig:D HVOR skal de ha konserter?

Må si de var noget bedre enn gitarkameratene:P

Og ja, Espen er en kjekkas:)

Skrevet

Enig . det blir for mye hake og smilehull :)

*Flirer* Av de fire er vel Espen den som har minst hake og smilehull!

Skrevet

Takk og takk. Og du kan få han fyren fra Lost heeelt i fred for meg. Så da er vi vel fornøyde begge to? ;o)

Fiiine. Jeg er storfornøyd om jeg får Sawyer (nesten) for meg selv jeg ja, hehe.

Da er vi fornøyde ja. *S*

Skrevet

Så ikke på F&S, men kan det ha vært Askil Holm. Han er fra Namsos. Flink gutt!

Skrevet

Så ikke på F&S, men kan det ha vært Askil Holm. Han er fra Namsos. Flink gutt!

Ja, det var Askil Holm. Han er sangartist har jeg skjønt, men totalt ukjent for meg.

Skrevet

Ja, det var Askil Holm. Han er sangartist har jeg skjønt, men totalt ukjent for meg.

Litt sånn lokal kjendis i Namsos. Begynner nå å bevege seg litt lenger. Flink gutt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...