Gå til innhold

Ang ny nabo som henger trusene sine til vaske på fellesrommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gode råd, bare et annet eksempel fra min hybeltid. Jeg delte kjøkken med noen andre jenter. Den ene jenta kokte trusene sine i min panne! Hadde ikke særlig lyst til å bruke den til middag etterpå...

Skrevet

Har ikke gode råd, bare et annet eksempel fra min hybeltid. Jeg delte kjøkken med noen andre jenter. Den ene jenta kokte trusene sine i min panne! Hadde ikke særlig lyst til å bruke den til middag etterpå...

Æsj! Og min søster som syntes den ene hybel-boeren var ekkel som vasket joggeskoene i kjøkkenvasken...

Skrevet

Å, dette bringer tilbake minner fra studentdagene;-)

Medstudenter som drakk av melkekartongen din og satte igjen matrester på kartongtuten, spiste maten din, satte sild (!) i ei bøtte i dusjen, gikk naken i fellesrommene, la brukte kondomer i vasken på kjøkkenet, stjal dine rene truser i mangel på egne rene...

*mimre mimre*

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å forstå at hvis jenta henger opp trusene sine der hvor det er et felles rom for sosiale ting at det er problem for trådstarter. Det ville ha vært problem for meg å ha gjester der hvor naboends truser henger.

"fellesrom" i forbindelse med studenthybler er det som vil tilsvare "stue", bare at det ikke helt kan kalles det, siden det ikke er en leilighet. Men det blir som om man skal henge opp trusene sine i stua i leiligheten man deler med flere andre, ja :)

amerikafareren
Skrevet

"fellesrom" i forbindelse med studenthybler er det som vil tilsvare "stue", bare at det ikke helt kan kalles det, siden det ikke er en leilighet. Men det blir som om man skal henge opp trusene sine i stua i leiligheten man deler med flere andre, ja :)

ok da er jeg med, og forstår utmerket at trådstarter ikke liker det;)

Skrevet

Hvis hun flyttet inn i går, kan det da fortsatt rekke å være midlertidig at tingene hennes står på fellesrommet. Hvorfor er det pinlig at hun henger klær til tørk?

Skrevet

Å, dette bringer tilbake minner fra studentdagene;-)

Medstudenter som drakk av melkekartongen din og satte igjen matrester på kartongtuten, spiste maten din, satte sild (!) i ei bøtte i dusjen, gikk naken i fellesrommene, la brukte kondomer i vasken på kjøkkenet, stjal dine rene truser i mangel på egne rene...

*mimre mimre*

Jeg skal aldri bo i kollektiv....

Skrevet

Jeg vil helst slippe å spise middag uten å få en tangatruse ned i tallerkenen min.

Men kanskje du liker det tilbehøret?

PS: er du mann?

Det høres fryktelig trangt ut.

Skrevet

Dersom man ikke kan ha tørkestativ ståend på fellesrommet, så kan du vel bare si fra om det på en hyggelig måte?

Kan ikke helt se at det er spesielt pinlig at hun henger opp trusene sine til tørk...

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på det. Da vi delte hus med noen andre i studeitiden, hadde vi da klesstativ på fellesrommet! Gjorde da ingenting det!

Husker at jeg noen ganger til og med brettet sammen tøyet til de andre hvis jeg trengte klesstativet :-)

Noen reine truser gjør vel ikke noe?

Synes du det er fælt å komme på besøk til noen som har klær hengende til tørk???

Våre truser henger ute til allmenn beskuelse når det er tørkevær, - ellers går de i tørkerommelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...