Gå til innhold

Barbie Star

Anbefalte innlegg

Angela1365380318
Skrevet

Har ikke sett henne her på en stund, er det noe jeg har gått glipp av?

Husker i noen av trådene hennes at enkelte faste mente at det var en eller annen fast doler som tullet skikkelig med de andre.

Gjest trultemor25
Skrevet

Kanskje hun har flyttet inn til denne mannen hun var blitt sammen med.

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg på i går også, det var så stille her inne, og hva manglet;

jo: Barbie!

Antar at han hunken hun traff for noen helger siden er tidkrevende?

*s*

Skrevet

Akkurat det tenkte jeg på i går også, det var så stille her inne, og hva manglet;

*s*

Hun må vel holde hele det store, lekre huset i orden - eller rettere sagt, holde hushjelpa i ørene. ;o)

Skrevet

Hun må vel holde hele det store, lekre huset i orden - eller rettere sagt, holde hushjelpa i ørene. ;o)

Krevende å være "Lady of the House", ja:-)

Vi får håper hun får tid til å stikke innom snart, så vi får en oppdatering!

Skrevet

_Selvfølgelig_ er det noen som tuller. Det er ikke det at det ikke finnes så hjernedøde, enkle individer som det - men et slikt individ ville mest sannsynlig aldri skrevet her på dol (eller andre steder, for den saks skyld).

"..............................................."

Skrevet

_Selvfølgelig_ er det noen som tuller. Det er ikke det at det ikke finnes så hjernedøde, enkle individer som det - men et slikt individ ville mest sannsynlig aldri skrevet her på dol (eller andre steder, for den saks skyld).

"..............................................."

Men artig er det lell:-)

Barbie muntret opp her inne, uansett hvor mye som bare var bull!

*smiler ennå over hennes utsagn*

Skrevet

Men artig er det lell:-)

Barbie muntret opp her inne, uansett hvor mye som bare var bull!

*smiler ennå over hennes utsagn*

Jeg synes ikke engang det var morsomt, bare usigelig tåpelig, derfor holdt jeg meg da også unna trådene hennes stort sett.

Skrevet

Jeg synes ikke engang det var morsomt, bare usigelig tåpelig, derfor holdt jeg meg da også unna trådene hennes stort sett.

Jeg er så lett å glede...

Vi enkle sjeler;-)

Skrevet

*s*

...eller kanskje hollywoodkjendisen ville han noen flere dype samtaler og sendte bud etter henne?

Skrevet

...eller kanskje hollywoodkjendisen ville han noen flere dype samtaler og sendte bud etter henne?

Også har hun sikkert blitt kasta ut av leiligheten sin, siden hun ikke betalte husleia. Kanskje hun ikke har tilgang til nettet lengre?

*glise*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...