Gå til innhold

Sitte oppå

Anbefalte innlegg

Gjest koseklompen
Skrevet

Ser at mange er flinke til å komme med gode sex råd.

Jeg har lyst og foreslå for kjæresten min at jeg har lyst til og sitte oppå han når vi har sex.Synest det virker godt.

Men vil dere menn hels være den som"styrer"og helst ha oss under?Jeg bare spør,Hva liker dere best?

Skrevet

Min liker best variasjon. Av og til ta styringa, av og til bare ligge og "ta imot", men oftest litt av hvert, bytter underveis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker selvfølgelig ikke at jenta ligger der som et slakt og tar imot min herlighet, men at hun er aktivt med på leken.

Gjest koseklompen
Skrevet

Min liker best variasjon. Av og til ta styringa, av og til bare ligge og "ta imot", men oftest litt av hvert, bytter underveis.

Høres fint ut

Gjest koseklompen
Skrevet

Jeg liker selvfølgelig ikke at jenta ligger der som et slakt og tar imot min herlighet, men at hun er aktivt med på leken.

Forstår det.

Men noen ganger er det vel fint og bare la dama

"ligge der" ,være god mot henne og gi av "herligheten"?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår det.

Men noen ganger er det vel fint og bare la dama

"ligge der" ,være god mot henne og gi av "herligheten"?

Jo, men nå er vel min erfaring at de jentene det er best å ha sex med er litt aktive helt av seg selv, uten at det er noe tiltak.

Men det er klart det er artig med dama på rygg også.

Skrevet

Helt fra starten av i dette forholdet bestemte jeg meg for å si det som jeg ville ha det i sengen. Menn liker det! Treffer du en mann som ikke liker at du tar initiativ i sengen og som vil bestemme alt der så kom deg vekk så fort du kan!

Hvis du ikke tør si det med rene ord, så bare ta tak i ham og velt ham over på ryggen, de fleste menn skjønner hva du mener om du tar tak rundt ham og presser ham rundt. :o) Og jeg kan ikke helt forestille meg at en mann vil ha noe i mot å ligge underst innimellom!

Gjest koseklompen
Skrevet

Jo, men nå er vel min erfaring at de jentene det er best å ha sex med er litt aktive helt av seg selv, uten at det er noe tiltak.

Men det er klart det er artig med dama på rygg også.

Den forstår jeg

Gjest koseklompen
Skrevet

Helt fra starten av i dette forholdet bestemte jeg meg for å si det som jeg ville ha det i sengen. Menn liker det! Treffer du en mann som ikke liker at du tar initiativ i sengen og som vil bestemme alt der så kom deg vekk så fort du kan!

Hvis du ikke tør si det med rene ord, så bare ta tak i ham og velt ham over på ryggen, de fleste menn skjønner hva du mener om du tar tak rundt ham og presser ham rundt. :o) Og jeg kan ikke helt forestille meg at en mann vil ha noe i mot å ligge underst innimellom!

OK!!!

Skrevet

"Og jeg kan ikke helt forestille meg at en mann vil ha noe i mot å ligge underst innimellom!"

Så ofte som mulig - da slipper vi jo å gjøre hele jobben :-)

"............................................."

Skrevet

"Og jeg kan ikke helt forestille meg at en mann vil ha noe i mot å ligge underst innimellom!"

Så ofte som mulig - da slipper vi jo å gjøre hele jobben :-)

"............................................."

*hehe* Men det er da godt og? Ikke bare fordi dere slipper å svette?

Skrevet

*hehe* Men det er da godt og? Ikke bare fordi dere slipper å svette?

Selvfølgelig. Spesiellt med ryggen til :-)

"..........................................."

Skrevet

Selvfølgelig. Spesiellt med ryggen til :-)

"..........................................."

dæven, du er komplisert!! hvordan klarer du å ligge underst med ryggen til??

gått på turn?

Skrevet

Jeg er riktignok kvinne men mitt inntrykk at at mange menn liker å bli "ridd". En opphissende side ved dette for mannen er jo å se brystene i aksjon, tror mange menn liker det.

Men spør ham da vel, tviler på at du får et negativt svar!

Skrevet

dæven, du er komplisert!! hvordan klarer du å ligge underst med ryggen til??

gått på turn?

:-)

Det er da bare å dra pikken mellom lårene og ut bak, så kan hun sitte oppå og tre seg nedpå.

"......................................."

Skrevet

Snakk med ham om det, eller snu ham vennlig og bestemt rundt og ta styringa. Kan ikke tenke meg at han nekter...

lane1365380891
Skrevet

Variasjon er livets krydder, og jeg liker godt å ha kontrollen selv. Men jeg elsker å bli ridd av en kvinne med myke hoftebevegelser og full kontroll...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...