ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 ...de er nå litt søte også. http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/02/25/458978.html 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Er det mulig!? Det siste jeg hadde gjort om noen hadde brutt seg inn hos meg var å slå på pc'n, sette meg ned, finne politiets e-postadresse og sende dem en mail! Hvilken verden lever denne mannen i??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Er det mulig!? Det siste jeg hadde gjort om noen hadde brutt seg inn hos meg var å slå på pc'n, sette meg ned, finne politiets e-postadresse og sende dem en mail! Hvilken verden lever denne mannen i??? Han lever i en verden som heter Sverige. 0 Siter
flisa Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Men det hadde vært lurt å hatt et nummer for å sende sms til politiet - om man merket at noen var i huset og man ikke ville bli hørt. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 he he. Ser for meg mailen: til: nø[email protected] emne: hjelp Hei. Det er Maria som skriver. Har to innbruddstyver her. Håper der har anledning til å svare på mail/ rykke ut snarlig. mvh 0 Siter
citygirl Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 he he. Ser for meg mailen: til: nø[email protected] emne: hjelp Hei. Det er Maria som skriver. Har to innbruddstyver her. Håper der har anledning til å svare på mail/ rykke ut snarlig. mvh Svar: "kommer så fort vi kan, må bare logge av pcn først. Hilsen Onkel Polti" *lol* 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Svar: "kommer så fort vi kan, må bare logge av pcn først. Hilsen Onkel Polti" *lol* Vent! vent! Jeg glemte å skrive hvor jeg bor. Det var bare email-adressen du fikk!!! fnis fnis 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Vent! vent! Jeg glemte å skrive hvor jeg bor. Det var bare email-adressen du fikk!!! fnis fnis Eller sms-svar fra politiet: "Hei. Kommr m 1 gang. Klemz fra poli10" ;oD 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Eller sms-svar fra politiet: "Hei. Kommr m 1 gang. Klemz fra poli10" ;oD ha ha ha. den var bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.