Gå til innhold

Sæd

Anbefalte innlegg

Gjest Sol ute sol inne
Skrevet

Mange spørsmål til menn her,nå et til andre jenter.

Liker dere smaken av sæd?

Veldig opphissende for meg.men litt vanskelig konsistens og svelge.

Skrevet

Smaken varierer fra mann til mann og også med hva han spiser. :o) Hvis det blir store mengder kan jeg ha problemer med å svelge, men stort sett går det helt greit.

Skrevet

Jeg liker det ikke. Har kun prøvd å svelge en gang, og det frister ikke til gjentakelse for å si det sånn...

Gjest Sol ute sol inne
Skrevet

Jeg liker det ikke. Har kun prøvd å svelge en gang, og det frister ikke til gjentakelse for å si det sånn...

Synd at det ble slik for deg.

Gjest lalalalalalaaaaa
Skrevet

Smaken varierer fra mann til mann og også med hva han spiser. :o) Hvis det blir store mengder kan jeg ha problemer med å svelge, men stort sett går det helt greit.

Få han til å spise/drikke søt frukt/juice ;)

Skrevet

Få han til å spise/drikke søt frukt/juice ;)

Jeg liker smaken på sæden til kjæresten min jeg. :o) Det er mengden som iblant kan bli litt mye.

Skrevet

Smaken er OK, og jeg kan godt svelge, men ikke hvis det kommer i store mengder.

Gjest nøstebarn
Skrevet

Jeg liker smaken på sæden til kjæresten min jeg. :o) Det er mengden som iblant kan bli litt mye.

Nei jeg liker det ikke.

Ser heller ikke behovet for å svelge sæden siden jeg brekker meg.

hvor sexy er det?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Nei jeg liker det ikke.

Ser heller ikke behovet for å svelge sæden siden jeg brekker meg.

hvor sexy er det?

Jeg har også en grense der, for å si det sånn... Kanskje noen mener jeg går glipp av noe. Men for meg kjennes det bare ikke naturlig.

Skrevet

Kan ikke akkurat si at jeg driver å smaker så særlig på den. Men ekkel er den ikke, så det å svelge er intet problem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...