Gjest førstegangs-purreren Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg skal skrive ut min første purring til en kunde, og lurer på hva jeg må ha med på den. Hva har jeg glemt her: - totalsum og henvisning til tidligere utsendt faktura - purregebyr på 55,- - 14 dagers frist - ved for sen betaling påløper 9,25 % rente og at saken sendes til inkasso Hva mer må være med foruten det opplagte med navn, adresse etc.? Er det regler for hva en purring _må_ inneholde? 0 Siter
fresja Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Sender du purring til firmaer, ta med kundens referanse, d.v.s. bestillingsnummer eller navn på person. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Skal man ikke sende purring minst to ganger før man kan sende til inkasso? 0 Siter
Gjest Purringer Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Skal man ikke sende purring minst to ganger før man kan sende til inkasso? Jepp!! 0 Siter
Gjest rota Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Etc på inneholde telefonnummer. Jeg irriterer meg grønn over purringer som ikke inneholder et telefonnummer jeg kan ringe for å få kopi av fakturaen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.