Gjest har så lyst på ferie Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 ser litt på priser på flyreiser til spania i sommer. er vist ikke så flink til å lete. lurer på hva kommer vi rimeligst ut av, leie leilighet og kjøpe flybillettene utenom. eller tjener vi på å ta en ferdig pakke, med hotell og flyreise? det er snakk om en ca 14 dager, for fam på fem. Synes dere har svar på alt, håper noe kan svare meg på dette og. 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Uten at jeg har så veldig god greie på det, vil jeg tippe at ferdig pakke blir billigst. Siden foreldrene mine har hus i Spania, låner vi det, og jeg har bestilt kun fly. Til to barn og meg kom det på 4400 kroner. 0 Siter
Gjest har så lyst på ferie Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Uten at jeg har så veldig god greie på det, vil jeg tippe at ferdig pakke blir billigst. Siden foreldrene mine har hus i Spania, låner vi det, og jeg har bestilt kun fly. Til to barn og meg kom det på 4400 kroner. Hvilke flyselskap har du bestilt gjennom? 0 Siter
Aryane Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Min erfaring er at det ofte er billigere å betille fly og hotell hver for seg. Har ikke erfaring med Spania, men iallefall andre steder jeg har vært. Ofte kan det lønne seg å bare bestille hotell for en natt eller to, og så gå rundt og se litt når dere kommer frem, ofte kan dere finne et fint og billig hotell på den måten. Litt styr hvis barna er små kanskje, da er det jo litt greit å komme til et sted og vite at man slipper å stresse. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har to ganger tatt bare flyreise, en gang til gran canaria og en gang til rhodos. Prisen var omtrent identisk med hva jeg ville betalt for hele pakken med hotell, så det var ingenting å spare på det i de tilfellene. "............................................." 0 Siter
flowy Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Prøv hos Norwegian og Sterling. De har billetter helt ned til 396 kr per person for en vei til Alicante i Spania. Deretter kan du gå på finn.no og se etter leilighet til leie i Spania. Tror at dette blir det billigste. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Søk på "billige flybilletter", så kommer det opp sider hvor du kan søke på mange flyselskaper samtidig. 0 Siter
Gjest søk der Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 finn.no har fått denne tjenesten nå. 0 Siter
Atene Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hvilke flyselskap har du bestilt gjennom? Sterling 0 Siter
mettewa Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Stort sett vil det nok lønne seg å ordne det selv, hvis du finner frem til de billigste stedene. Jeg sammenlignet for moro skyld en tur til Rhodos en uke i slutten av juni. For to voksne og to barn skulle Star Tour ha 18500 kroner, uten diverse tillegg. Da var prisen attpåtil rabattert med 7900 kroner. Med ordinært rutefly, Norwegian, og nøyaktig samme hotell havnet vi på 13500 kroner. 0 Siter
Gjest har så lyst på ferie Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Tusen takk, viste at dere kubbe dette og. nå skal jeg prøve å ser om jeg finner ut av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.