Gjest AveM Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Får et nytt SIM-kort fra Chess snart med NetCom-dekning. Synes jeg har hørt at Telenor har bedre dekning. Stemmer det? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det spørs hvor du oppholder deg. Jeg har sjelden eller aldri problemer med min Netcom-dekning. Har aldri hatt Telenor. Men så bruker jeg ikke ferdes så mye på de mest bortgjemte avkroker av landet heller... :-) Så i forholdsvis sentrale strøk tror jeg begge er bra, det er i alle fall min erfaring. Mens i litt mer avsidesliggende områder, så er nok Telenor et hestehode foran, vil jeg tro. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det spørs hvor du oppholder deg. Jeg har sjelden eller aldri problemer med min Netcom-dekning. Har aldri hatt Telenor. Men så bruker jeg ikke ferdes så mye på de mest bortgjemte avkroker av landet heller... :-) Så i forholdsvis sentrale strøk tror jeg begge er bra, det er i alle fall min erfaring. Mens i litt mer avsidesliggende områder, så er nok Telenor et hestehode foran, vil jeg tro. Så da får jeg vel bare vente å se om det er like bra som Telenor. Håper det, jeg bor jo ikke usentralt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.