Gå til innhold

Hvem har best dekning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får et nytt SIM-kort fra Chess snart med NetCom-dekning. Synes jeg har hørt at Telenor har bedre dekning. Stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor du oppholder deg.

Jeg har sjelden eller aldri problemer med min Netcom-dekning. Har aldri hatt Telenor.

Men så bruker jeg ikke ferdes så mye på de mest bortgjemte avkroker av landet heller... :-)

Så i forholdsvis sentrale strøk tror jeg begge er bra, det er i alle fall min erfaring. Mens i litt mer avsidesliggende områder, så er nok Telenor et hestehode foran, vil jeg tro.

Skrevet

Det spørs hvor du oppholder deg.

Jeg har sjelden eller aldri problemer med min Netcom-dekning. Har aldri hatt Telenor.

Men så bruker jeg ikke ferdes så mye på de mest bortgjemte avkroker av landet heller... :-)

Så i forholdsvis sentrale strøk tror jeg begge er bra, det er i alle fall min erfaring. Mens i litt mer avsidesliggende områder, så er nok Telenor et hestehode foran, vil jeg tro.

Så da får jeg vel bare vente å se om det er like bra som Telenor. Håper det, jeg bor jo ikke usentralt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...