Moraki Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette i Norge? Eventuelt på nett? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Du kan bestille smykker med gravering hos de fleste gullsmeder. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Du kan bestille smykker med gravering hos de fleste gullsmeder. Ja, men jeg skal ikke ha inngraveringssmykke. Jeg skal ha et gullkjede som er formet som mitt fornavn, altså bokstaver etter hverandre. Det skal ikke være én bokstav som ett separat anheng, men altså navnet mitt som ett og samme smykke :-) Jeg hadde et slikt smykke før, men det har blitt borte. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Ja, men jeg skal ikke ha inngraveringssmykke. Jeg skal ha et gullkjede som er formet som mitt fornavn, altså bokstaver etter hverandre. Det skal ikke være én bokstav som ett separat anheng, men altså navnet mitt som ett og samme smykke :-) Jeg hadde et slikt smykke før, men det har blitt borte. OK, så kan jeg ikke hjelpe deg. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 OK, så kan jeg ikke hjelpe deg. Joooooo! Neida :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har fått mitt laget i utlandet, men jeg vet du får gjort det her også, bare gå innom en gullsmed. 0 Siter
Gjest Hilsen :o) Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 http://www.personalizedboutique.com/Name-Necklaces-Nameplates.htm De er flinke, har kjøpt av dem flere ganger selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.