Gå til innhold

For alle leieboligere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stort er det der du bor? Hvor bor du hen i landet og hvor mye husleie betaler du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leieboere..

5000 betaler jeg i mnd. Det er en blokkleilighet på ca 50 kvm.

Skrevet

Da jeg leide på vestlandet betalte jeg 4000,- + strøm for 100 kvm

amerikafareren
Skrevet

Jeg leier et kjellerrom med privat baderom i Queens i New York City for 600$ i måneden. Strøm er inkludert. Vet ikke helt hvor stort det er, tipper mellom 20 og 30 kvadrat. Jeg var heldig å finne noe helt privat for den prisen. Hvis det hadde vært på Manhattan hadde prisen mangdoblet.

Gjest ...og slik er det!
Skrevet

Jeg leier et gammelt hus i sentrum av Mosjøen. For det betaler jeg 5000.

Skrevet

Jeg bor i Frederikshavn (DK), betaler 3950 ink. vann og varme (får penger tilbake eller ekstraregning etter forbruket er registrert), eks. strøm. Det er en av de billigste stedene å bo i Danmark. 66 kvm.

Skrevet

Bor i Oslo, 17 kvm ettroms leilighet, betaler 3604 i mnd inkl. strøm og internett.

Et sted jeg bodde i Stavanger, betalte vi 4400 for 105 kvm. Var først bare jeg og samboeren som bodde der, men siden vi hadde to ledige soverom lot vi to andre flytte inn. 1100 i mnd på hver var ikke å forakte :)

Det var også inkludert strøm og internett.

Skrevet

tromsø,45kvm,3300, meg og samboer.

der jeg bodde for 1 år siden. samme sak, 4600.

Gjest Leietaker
Skrevet

Nesten midt i Oslo, 70 kv., betaler 3200 i mnd.(disponerer hele leiligheten alene) + strøm. Men så kjenner jeg eieren av leiligheten godt, da ;)

Skrevet

Bor i Harstad, leier en leilighet på 105kvm, betaler 4500,- i mnd.

Skrevet

Jeg bor i Tr.heim sentrum, 34 kvm+balkong på 5 kvm og betaler 6700 kr i mnd (deler med samboeren min).

Skrevet

Bergen sentrum, 85 kv., 6200,- i mnd. + strøm

Oi det var en bra pris, beliggenheten tatt i betraktning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...