Gå til innhold

å finne balansen

Anbefalte innlegg

Gjest johanna84
Skrevet

Der er denne gutten jeg er svært interessert i. Alt ligger til rette for at jeg kan bruke tid med han. Vi har fått mange felles venner, og en god kompis av meg bor sammen med han, i gå avstand fra der jeg bor. Så det er bare å stikke bort, så er jeg der med han. :-) Men hvor mye kan jeg gå bort på besøk til dem, og allikevel være litt spennende og stas? Jeg vil liksom gjøre meg litt god. Selvsagt skal jeg ikke være uoppnåelig og avvisende, men det må da være lov til å spille litt "viktig"? Har vært et par ganger nå der jeg har fått tilbudet å henge med han og noen flere, men jeg har sagt nei. (har faktisk ikke kunnet) Hvor går balansen?

Skrevet

Jeg synes du skal vise at du er interessert og ikke gjøre deg for kostbar. Da gir han kanskje opp og tror du ikke er interessert. De gangene du ikke har kunnet treffe han uansett, kunne du sagt at du hadde veldig lyst å treffe han men at det og det kom i veien. Du kunne ha lagt til at han gjerne måtte spørre deg igjen ;-)

Vis at du er interessert før han gir deg opp!

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...