karidof84 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Fikk på onsdag påvist at jeg hadde en 3 cm stor cyste på venstre eggstokk. Har i den siste uken hatt smerter på venstre side i underlivet, og det er enda vondere hvis jeg trykker i det området. Jeg har også veldig oppblåst og hard mage. Skulle hatt menstruasjon for 3 uker siden, men fikk bare litt brunaktig utflod. Har tatt 2 graviditetstester, men de var negativ. Er det cyster som skyldes disse smertene? Har også hatt smerter i magen under samleie det siste året. Har vært sammen med kjæresten min i halvannet år, så kan ikke være noe med størrelsen på penisen til kjæresten min , som noen leger har foreslått. Da ville jeg jo fått dette med en gang, og ikke etter et halvt år. Håper på svar. Litt langt spørsmål.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220125-cyste-p%C3%A5-eggstokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.