Gjest collett Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Til høyre her kan du teste om du har et vektproblem ved å få vurdert midjemålet. Har nettopp fått vite at jeg har| et problem...!! Men dette kan da ikke stemme??? Er 81 cm rundt magen (på det tjukkeste). Riktinok ikke vaskebrett lenger etter 3 barnefødsler, men er da for pokker ikke feit heller:( Ikke til å stole på, sånne resultater mener nå jeg:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Husk på å måle over navlen. Jeg synes også den er litt teit den målingen, kommer jo an på høyde osv. 0 Siter
Gjest Magenmagen Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er 74 cm. rundt, og jeg synes magen min er i største laget. 0 Siter
Gjest collett Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Husk på å måle over navlen. Jeg synes også den er litt teit den målingen, kommer jo an på høyde osv. Hvis jeg måler over navlen blir resultatet et annet, ja:)Men hvordan vet du at det er der man skal måle? 169 høy og 61 kilo er _ikke_ overvektig. Nekter å tro at WHO mener noe annet... 0 Siter
Gjest collett Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jeg er 74 cm. rundt, og jeg synes magen min er i største laget. Hvor måler du da? Og hvor høy er du? Jeg målte der jeg er tjukkest rundt magen. Er smalere lenger oppe. Har fått litt overflødig hud etter fødslene, men er virkelig ikke tjukk. Bruker 36/38 og da kan jeg vel ikke være så veldig feit, tenker jeg. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Du skal måle 2cm over navlen. Hvor er denne testen forresten? 0 Siter
Gjest midjen er høyt oppe Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Magemålet skal måles som midjemål, det er 2 cm ovenfor navlen. 0 Siter
Gjest collett Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Magemålet skal måles som midjemål, det er 2 cm ovenfor navlen. Da er jeg noen cm mindre ja. Så da er jeg ikke overvektig likevel:-) Uansett så må da sånne målinger være fullstendig upålitelige så lenge de bare tar hensyn til en eneste faktor. Kjøpt og betalt av legemiddelindustrien. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Heilt enig!!Går ikkje an å stole på det der... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hvis jeg måler over navlen blir resultatet et annet, ja:)Men hvordan vet du at det er der man skal måle? 169 høy og 61 kilo er _ikke_ overvektig. Nekter å tro at WHO mener noe annet... Jeg har bare hørt at livvidden skal måles over navlen. Husker ikke hvor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.