Gå til innhold

Har for f... ikke noe vektproblem jeg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest collett
Skrevet

Til høyre her kan du teste om du har et vektproblem ved å få vurdert midjemålet. Har nettopp fått vite at jeg har| et problem...!!

Men dette kan da ikke stemme??? Er 81 cm rundt magen (på det tjukkeste). Riktinok ikke vaskebrett lenger etter 3 barnefødsler, men er da for pokker ikke feit heller:(

Ikke til å stole på, sånne resultater mener nå jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk på å måle over navlen. Jeg synes også den er litt teit den målingen, kommer jo an på høyde osv.

Gjest Magenmagen
Skrevet

Jeg er 74 cm. rundt, og jeg synes magen min er i største laget.

Gjest collett
Skrevet

Husk på å måle over navlen. Jeg synes også den er litt teit den målingen, kommer jo an på høyde osv.

Hvis jeg måler over navlen blir resultatet et annet, ja:)Men hvordan vet du at det er der man skal måle?

169 høy og 61 kilo er _ikke_ overvektig. Nekter å tro at WHO mener noe annet...:)

Gjest collett
Skrevet

Jeg er 74 cm. rundt, og jeg synes magen min er i største laget.

Hvor måler du da? Og hvor høy er du?

Jeg målte der jeg er tjukkest rundt magen. Er smalere lenger oppe. Har fått litt overflødig hud etter fødslene, men er virkelig ikke tjukk. Bruker 36/38 og da kan jeg vel ikke være så veldig feit, tenker jeg.

Skrevet

Du skal måle 2cm over navlen.

Hvor er denne testen forresten?

Gjest midjen er høyt  oppe
Skrevet

Magemålet skal måles som midjemål, det er 2 cm ovenfor navlen.

Gjest collett
Skrevet

Magemålet skal måles som midjemål, det er 2 cm ovenfor navlen.

Da er jeg noen cm mindre ja. Så da er jeg ikke overvektig likevel:-)

Uansett så må da sånne målinger være fullstendig upålitelige så lenge de bare tar hensyn til en eneste faktor. Kjøpt og betalt av legemiddelindustrien.

Skrevet

Hvis jeg måler over navlen blir resultatet et annet, ja:)Men hvordan vet du at det er der man skal måle?

169 høy og 61 kilo er _ikke_ overvektig. Nekter å tro at WHO mener noe annet...:)

Jeg har bare hørt at livvidden skal måles over navlen. Husker ikke hvor...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...