Gå til innhold

får prestasjonsangst av dol!!

Anbefalte innlegg

Gjest uppidupp
Skrevet

Hvorfor legger enkelte seg opp måten innleggene er skrevet,skrivefeil og feilformuleringer?

Jeg synes en burde holde fokus på innholdet/problemstillingen og heller se bort fra skrivefeil.

Mennesker med lese-og skrivevansker er smertelig klar over det selv....

Skrevet

Det skyldes kjedsomhet og mangel på eget liv. De må leve gjennom andre.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enig med deg!

Men noen bare MÅ kommentere slike filleting.

Forstå det den som kan!

Skrevet

Det skyldes kjedsomhet og mangel på eget liv. De må leve gjennom andre.

Eller leve ved å klatre på andre, for å oppnå egen suksess.

Eller noe sånt;-)

Skrevet

Eller leve ved å klatre på andre, for å oppnå egen suksess.

Eller noe sånt;-)

Tråkker ned for å komme øverst.

Skrevet

Tråkker ned for å komme øverst.

Jepp, sånn er det!;-)

Skrevet

Enig med deg!

Men noen bare MÅ kommentere slike filleting.

Forstå det den som kan!

Det fins et utall av psykiske lidelser som kan utløse slik tyrannisk adferd.

Skrevet

De som mangler argumenter liker å henge seg opp i skrivefeil. (Og bruke det mot den som har skrevet det)

Selv kan jeg le godt av slurvefeil der en betydning blir noe helt annet enn det var ment. Men for all del.. Det er ikke noe vondt ment med det. Jeg har sikkert plenty feil selv :o)

Skrevet

De som mangler argumenter liker å henge seg opp i skrivefeil. (Og bruke det mot den som har skrevet det)

Selv kan jeg le godt av slurvefeil der en betydning blir noe helt annet enn det var ment. Men for all del.. Det er ikke noe vondt ment med det. Jeg har sikkert plenty feil selv :o)

Samme her!

Skrevet

Personlig bryr jeg meg ikke om vanlige skrivefeil. Men jeg kan reagere hvis samme feil går igjen og igjen i samme innlegg. Eller man tydelig blander kj og skj. (Må bestandig le når noen snakker om skjede rundt halsen osv.)

Men når jeg kommenterer det, så er det ikke for å være slem. Mer for å informere.

Får selv kommentarer når jeg skriver feil. Ofte er det ganske morsomme "leifer" som har kommet - og da må jeg jo le.

Tegnsettingsfeil og slike ting gjør meg ikke noe. Men jeg foretrekker innlegg der det faktisk finnes komme, punktum og store bokstaver.

Gjest märklin
Skrevet

Skrivefeil gjør meg ingenting, men hvis folk har et langt innlegg uten et enste avsnitt, så blir jeg sur.

Skrevet

Skrivefeil gjør meg ingenting, men hvis folk har et langt innlegg uten et enste avsnitt, så blir jeg sur.

Noen ganger er jo innleggene skrevet av noen som har så vanskelig for å uttrykke seg skriftlig at man rett og slett ikke skjønner hva vedkommende mener.

Skrevet

De som legger seg opp i rene og åpenbare skrivefeil er troller. Men av og til kan enkelte ting være skrevet slik at det misforstås, det være seg gramatikk eller måten man uttrykker seg på. Da er det jo greit å kommentere det, så lenge det gjøres på en saklig måte. Og så har man ting som at innlegg på 15.000 ord, uten ett eneste avsnitt, er så tunge å lese at få gidder. Da er det jo kun velmente tips å poengtere viktigheten av å skrive slik at folk makter å lese det.

"............................................"

Skrevet

Noen ganger er jo innleggene skrevet av noen som har så vanskelig for å uttrykke seg skriftlig at man rett og slett ikke skjønner hva vedkommende mener.

Eller folk som skriver sms-språk. Da nekter jeg ganske enkelt å "forstå" det :-)

Jeg kan ikke ta en person som sier "d r" i stedet for "det er" seriøst. Eller en som "upper" i stedet for å "laste opp".

"..............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...