Gå til innhold

Elleve minutter, Paulo Coelho

Anbefalte innlegg

Gjest Elleve minutter
Skrevet

Er det noen som har lest denne boken og hva syns dere om den?

Skrevet

Jeg har lest den, men synes ikke den er så bra som andre bøker av Coelho. F.eks Alkymisten er bedre.

Skrevet

Jeg har lest den, men synes ikke den er så bra som andre bøker av Coelho. F.eks Alkymisten er bedre.

Alkymisten er helt ræææva.

Skrevet

Alkymisten er helt ræææva.

Helt enig, men det er sikkert bare fordi vi to er så grunnleggende grunne at vi ikke skjønner en dritt av sånt "filosofisk finne seg sjæl" møl...:-D

Skrevet

Den var høyst forglemmelig.

Men så hører jeg blant de (få?) som syns Alymisten var en tanke oppskrytt, også.

Skrevet

Jeg har lest den, men har glemt hva den handlet om, så den kan umulig ha gjort noe sterkt inntrykk på meg :)

Skrevet

Helt enig, men det er sikkert bare fordi vi to er så grunnleggende grunne at vi ikke skjønner en dritt av sånt "filosofisk finne seg sjæl" møl...:-D

no no, Sophie my dear...det kommer av at denne Paulo Coelho ikke kommer med en eneste ny tanke som vi ikke har tenkt før.

Skrevet

Den var høyst forglemmelig.

Men så hører jeg blant de (få?) som syns Alymisten var en tanke oppskrytt, også.

Hjertens enig.

Skrevet

no no, Sophie my dear...det kommer av at denne Paulo Coelho ikke kommer med en eneste ny tanke som vi ikke har tenkt før.

Helt riktig,flisa.

Altfor enkel.

Skrevet

En av de desidert dårligste bøkene jeg har lest, rett og slett tåpelig.

*gremmes*

Gjest lille rosinen
Skrevet

Eller at det filosofiske finne-mæ-sjæl-vrølet blir litt for banalt for dere?

Skrevet

Jeg har lest den, og likte den. Leste den ganske i ett ( altså uten altfor mange pauser), og vanligvis blir jeg ikke fengslet på den måten av bøker.

Men nå har jeg ikke lest særlig mange erotiske bøker da.... Så jeg burde kanskje bare fortsette :-) Noen tips??

amerikafareren
Skrevet

Jeg leste den på engelsk og det tok meg lang tid å "komme inn i den". Etterpå synes jeg den var utrolig god, og jeg skulle ønske jeg kunne lese den på spansk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...