Goldy79 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Nokon som veit om det er meldt snø sør for Bergen i vinterferien denne veka??? Blir liksom ikkje klok på ver meldingane... 0 Siter
Gjest Nittni Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Ser dårlig ut, gitt. http://www.storm.no/vgnett/Default.aspx?utmx=298799&utmy=6699620&meter=0&sted=Bergen 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det jeg hadde mistanke om.. At du er fra en plass sør for Bergen ) Du skriver en dialekt som lyder kjent - kjenner noen som prater sånn. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Det jeg hadde mistanke om.. At du er fra en plass sør for Bergen ) Du skriver en dialekt som lyder kjent - kjenner noen som prater sånn. uff då, no kom snøen :-( Eg bur mellom haugesund å stord :-( 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Det jeg hadde mistanke om.. At du er fra en plass sør for Bergen ) Du skriver en dialekt som lyder kjent - kjenner noen som prater sånn. eg snakka omtrent sånn som eg skrive eg ;-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 uff då, no kom snøen :-( Eg bur mellom haugesund å stord :-( Fin dialekt ) Og mange artige uttrykk, som løye og tåsse - eller hvordan det nå skrives. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Fin dialekt ) Og mange artige uttrykk, som løye og tåsse - eller hvordan det nå skrives. hehe ja nettopp :-) Ka dialekt har du då? :-) Her som eg bur seier dei og sila å reila, der eg opprinnelig er frå seier me rutsja og føysa :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 hehe ja nettopp :-) Ka dialekt har du då? :-) Her som eg bur seier dei og sila å reila, der eg opprinnelig er frå seier me rutsja og føysa :-) Tror jeg har litt blandingsdialekt, har nok blitt litt språkforvirret med årene. Jeg sier reile, men der jeg egentlig er fra sier dem huske eller disse. Jeg tipper du er fra "Leio". 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Tror jeg har litt blandingsdialekt, har nok blitt litt språkforvirret med årene. Jeg sier reile, men der jeg egentlig er fra sier dem huske eller disse. Jeg tipper du er fra "Leio". Kor e leio?? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Kor e leio?? He he.. Tenkte du forsto den.. Midt i vettu ;-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 He he.. Tenkte du forsto den.. Midt i vettu ;-) Åja, sånn å forstå ja hehe 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 He he.. Tenkte du forsto den.. Midt i vettu ;-) Kor i landet e du ifrå då? Eg bur ikkje midt i leio :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 He he.. Tenkte du forsto den.. Midt i vettu ;-) Men for å snakke om det som eg starta her du... Snøen kom likevel den :-( Det var meldt snø nord for sognefjorden... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Kor i landet e du ifrå då? Eg bur ikkje midt i leio :-) Jeg er fra et godt stykke nord for leio. Jeg er ganske godt kjent i Sunn.hl. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Jeg er fra et godt stykke nord for leio. Jeg er ganske godt kjent i Sunn.hl. Oki, kjenner me kvarandre kanskje?? ;-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Men for å snakke om det som eg starta her du... Snøen kom likevel den :-( Det var meldt snø nord for sognefjorden... Litt snø er bare kos ) Særlig ungene blir glad for det. Men tror ikke vi kjenner hverandre. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Skrevet 26. februar 2006 Litt snø er bare kos ) Særlig ungene blir glad for det. Men tror ikke vi kjenner hverandre. Eg å sønnen min har brukt dagen ute idag, no er det vel berre is og litt skare igjen tenker eg :-( Planer for vinterferien då? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Eg å sønnen min har brukt dagen ute idag, no er det vel berre is og litt skare igjen tenker eg :-( Planer for vinterferien då? Egentlig ikke så mange planer, men håper jo på fint vær slik at vi kan gå på turer. Det er ikke snø her, bare litt på fjellene. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Egentlig ikke så mange planer, men håper jo på fint vær slik at vi kan gå på turer. Det er ikke snø her, bare litt på fjellene. Jammen kom det masse snø, er jo kommen sikkert ein meter snø i løpet av dagen... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jammen kom det masse snø, er jo kommen sikkert ein meter snø i løpet av dagen... Og fortsatt laver det ned ) Hvor mange år er ditt barn? Det er nok stas med snø tenker jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.