Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit om det er meldt snø sør for Bergen i vinterferien denne veka???

Blir liksom ikkje klok på ver meldingane...

Skrevet

Det jeg hadde mistanke om.. At du er fra en plass sør for Bergen :o) Du skriver en dialekt som lyder kjent - kjenner noen som prater sånn.

Skrevet

Det jeg hadde mistanke om.. At du er fra en plass sør for Bergen :o) Du skriver en dialekt som lyder kjent - kjenner noen som prater sånn.

uff då, no kom snøen :-(

Eg bur mellom haugesund å stord :-(

Skrevet

eg snakka omtrent sånn som eg skrive eg ;-)

Skrevet

uff då, no kom snøen :-(

Eg bur mellom haugesund å stord :-(

Fin dialekt :o) Og mange artige uttrykk, som løye og tåsse - eller hvordan det nå skrives.

Skrevet

Fin dialekt :o) Og mange artige uttrykk, som løye og tåsse - eller hvordan det nå skrives.

hehe ja nettopp :-) Ka dialekt har du då? :-)

Her som eg bur seier dei og sila å reila, der eg opprinnelig er frå seier me rutsja og føysa :-)

Skrevet

hehe ja nettopp :-) Ka dialekt har du då? :-)

Her som eg bur seier dei og sila å reila, der eg opprinnelig er frå seier me rutsja og føysa :-)

Tror jeg har litt blandingsdialekt, har nok blitt litt språkforvirret med årene. Jeg sier reile, men der jeg egentlig er fra sier dem huske eller disse.

Jeg tipper du er fra "Leio".

Skrevet

Tror jeg har litt blandingsdialekt, har nok blitt litt språkforvirret med årene. Jeg sier reile, men der jeg egentlig er fra sier dem huske eller disse.

Jeg tipper du er fra "Leio".

Kor e leio??

Skrevet

Kor e leio??

He he.. Tenkte du forsto den.. Midt i vettu ;-)

Skrevet

Åja, sånn å forstå ja hehe

Skrevet

Kor i landet e du ifrå då? Eg bur ikkje midt i leio :-)

Skrevet

Men for å snakke om det som eg starta her du... Snøen kom likevel den :-( Det var meldt snø nord for sognefjorden...

Skrevet

Kor i landet e du ifrå då? Eg bur ikkje midt i leio :-)

Jeg er fra et godt stykke nord for leio.

Jeg er ganske godt kjent i Sunn.hl.

Skrevet

Jeg er fra et godt stykke nord for leio.

Jeg er ganske godt kjent i Sunn.hl.

Oki, kjenner me kvarandre kanskje?? ;-)

Skrevet

Men for å snakke om det som eg starta her du... Snøen kom likevel den :-( Det var meldt snø nord for sognefjorden...

Litt snø er bare kos :o) Særlig ungene blir glad for det.

Men tror ikke vi kjenner hverandre.

Skrevet

Litt snø er bare kos :o) Særlig ungene blir glad for det.

Men tror ikke vi kjenner hverandre.

Eg å sønnen min har brukt dagen ute idag, no er det vel berre is og litt skare igjen tenker eg :-( Planer for vinterferien då?

Skrevet

Eg å sønnen min har brukt dagen ute idag, no er det vel berre is og litt skare igjen tenker eg :-( Planer for vinterferien då?

Egentlig ikke så mange planer, men håper jo på fint vær slik at vi kan gå på turer. Det er ikke snø her, bare litt på fjellene.

Skrevet

Egentlig ikke så mange planer, men håper jo på fint vær slik at vi kan gå på turer. Det er ikke snø her, bare litt på fjellene.

Jammen kom det masse snø, er jo kommen sikkert ein meter snø i løpet av dagen...

Skrevet

Jammen kom det masse snø, er jo kommen sikkert ein meter snø i løpet av dagen...

Og fortsatt laver det ned :o)

Hvor mange år er ditt barn? Det er nok stas med snø tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...