Goldy79 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Og fortsatt laver det ned ) Hvor mange år er ditt barn? Det er nok stas med snø tenker jeg. Han er 6 år og 1. klassing. Han synes det er kjempestas med masse masse snø. Sånn som den som kom idag :-)) Har du barn? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Han er 6 år og 1. klassing. Han synes det er kjempestas med masse masse snø. Sånn som den som kom idag :-)) Har du barn? Jeg har fire barn, og tre av dem er ute i snøen nå ) Den siste er 7 mnd, så hun ville heller ta seg en liten hvil. Selv er jeg til og fra her og middagslaging. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Jeg har fire barn, og tre av dem er ute i snøen nå ) Den siste er 7 mnd, så hun ville heller ta seg en liten hvil. Selv er jeg til og fra her og middagslaging. Jepp, eg holder også på med middagen :-) minsten er ute saman med dei som bur i kjellaren :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.