Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Begynner å lure, her får vi inn all mulig dritt dag inn og dag ut, så når det er noe jeg har gledet meg til å se,nei da hopper den ut og får ikke inn signalet. Dette skjer også når typen skal se fotball. Jeg begynner å lure på om vår parabol er spesiell og kan føle spenninger i rommet når folk vil se tv, og av en eller annen grunn er den sur på oss og streiker. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 huff da, men det kan jo være dårlig innstilt? Vi har parabol, men den funker bra den 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 huff da, men det kan jo være dårlig innstilt? Vi har parabol, men den funker bra den Jo det er jo mulig, men da skulle den jo streike når det bare er drit på tv også da? I dag feks jeg skulle se reprisen av Først og Sist, fordi det ble snakket om det her om dagen og det virket gøy. Joda, alt har væert i orden i hele dag, så når innslaget jeg har ventet på kommer (den med espen lind, kurt nilsen osv) så henger den seg opp, akkurat i det skavland sier at nå kommer... slo en av og på flere ganger og etter 5 min fikk jeg inn signalet igjen, men gikk glipp av begynnelsen da. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Jo det er jo mulig, men da skulle den jo streike når det bare er drit på tv også da? I dag feks jeg skulle se reprisen av Først og Sist, fordi det ble snakket om det her om dagen og det virket gøy. Joda, alt har væert i orden i hele dag, så når innslaget jeg har ventet på kommer (den med espen lind, kurt nilsen osv) så henger den seg opp, akkurat i det skavland sier at nå kommer... slo en av og på flere ganger og etter 5 min fikk jeg inn signalet igjen, men gikk glipp av begynnelsen da. hehe, ja man kan jo begynne å lure på om dere har flere beboere? haha, Neida, sjekk hvordan det står til på signalskalaen.... Ja dette var rart da... 0 Siter
keinstein Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Temperatur- og luftfuktighetsendringer får skåla til å endre stilling. Underlaget vrir på seg. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det er Herren som hinter om at dere har sett nok tv i deres liv til å klare resten av livet uten..... ;-)) 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Det er Herren som hinter om at dere har sett nok tv i deres liv til å klare resten av livet uten..... ;-)) kan han ikke komme med hint i de dårlige programmene og ikke når det er noe jeg har set frem til hele uken? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 kan han ikke komme med hint i de dårlige programmene og ikke når det er noe jeg har set frem til hele uken? nei det ville jo blitt helt feil. under dårlige programmer ville du ikke tatt hintet! Han vet hvor det svir. he he 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 nei det ville jo blitt helt feil. under dårlige programmer ville du ikke tatt hintet! Han vet hvor det svir. he he søren og! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 søren og! .....ELLER så kan det finnes et teknisk svar på problemet da. Men det er ikke mitt felt. Jeg holder meg mer til "mellom himmel og jord"-delen. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 .....ELLER så kan det finnes et teknisk svar på problemet da. Men det er ikke mitt felt. Jeg holder meg mer til "mellom himmel og jord"-delen. Det virker altfor utspekulert til at det kan være teknisk, parabolen er rett og slett ond og av en eller annen grunn liker den oss ikke. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det virker altfor utspekulert til at det kan være teknisk, parabolen er rett og slett ond og av en eller annen grunn liker den oss ikke. husgnom? som går og dytter til tallerkenen på pur f? Sette ut melk og kjeks på trappa i kveld? hi hi hi 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 husgnom? som går og dytter til tallerkenen på pur f? Sette ut melk og kjeks på trappa i kveld? hi hi hi Vi har ikke hatt noen tallerken eller glass uhell på aldri så lang tid, og de fleste er det jeg som stod bak. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Vi har ikke hatt noen tallerken eller glass uhell på aldri så lang tid, og de fleste er det jeg som stod bak. ikke gnom altså. da gjenstår det: vær/ vind, eller en innstilling i tuner da, som jeg ser det. eller en hissig nabo som står med maken fjernkontroll utenfor vinduet. he he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.