Gå til innhold

Jeg legger ut denne igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Milde himmel, jeg blir like sjokka hver gang jeg ser den over at noen faktisk vil ha FORELDRA sine tilstede under fødselen! :o

Jeg syntes det var både naturlig og helt topp å ha mamma med på den første fødselen. Får nesten panikk når jeg tenker på at jeg denne gangen må klare meg uten! Jeg er en skikkelig mammadalt...

Satser på at hun kommer til å sitte på en sky og følge med likevel.

;)

Jeg syntes det var både naturlig og helt topp å ha mamma med på den første fødselen. Får nesten panikk når jeg tenker på at jeg denne gangen må klare meg uten! Jeg er en skikkelig mammadalt...

Satser på at hun kommer til å sitte på en sky og følge med likevel.

;)

Mamma er nå en ting. Pappa er noe helt annet. ;)

Annonse

Den tanken slo meg ikke en gang! Er det virkelig noen som har pappaen sin med på fødsel? Finnes det såpass hengivne pappajenter? *knis*

At fedrene _vil_ være med er i grunnen like overraskende!

:D

Det er jeg helt enig med deg i. :)

Og duh... Mammaen din sitter helt sikkert på en sky og følger spent med deg når du "skal i ilden". Det tror jeg nemlig min gjorde også. ;)

Mamma er nå en ting. Pappa er noe helt annet. ;)

Jeg ville mye heller hatt med meg faren min enn moren min, selvom det ikke var aktuelt å ha med noen av dem. Den eldste søsteren min skulle egentlig være med på fødsel til min yngste, men jenta var født før hun rakk å sette seg i bilen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...