Gå til innhold

Glid i daglivareforretninger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

5

• Babette

5

• morsan

4

• leo-84

4

Mest aktive i denne tråden

Godt spørsmål.. Mange er rimelig avhengige av det, særlig ved kondombruk (og de kan jo bli ødelagte hvis man i desperasjon bruker babyolje elns isteden..). Men noen steder har man jo helge/kveldsåpne eller endog døgnåpne apotek, i det minste.

Hvorfor skulle man være mer avhengig av glidemiddel ved bruk av kondom? Trodde ikke yngre mennesker i et hetero forhold hadde noe særlig behov for glidemiddel. Trodde det var for damer i overgangsalderen, som ikke har så lett for å bli våte lenger og de som har analsex.

Gjest mange grunner

Hvorfor skulle man være mer avhengig av glidemiddel ved bruk av kondom? Trodde ikke yngre mennesker i et hetero forhold hadde noe særlig behov for glidemiddel. Trodde det var for damer i overgangsalderen, som ikke har så lett for å bli våte lenger og de som har analsex.

Tror det er mange med meg som blir såre av litt lange samleier med kondom. Friksjonen blir helt annerledes enn ved uten kondom.Glidemiddel hjelper veldig.

Kvinner som ammer har også ofte tørrere og mer ømfindtlige slimhinner, så med feks tre barn og halvannetårs amming med hver, har man nesten fem år hvor glidemiddel kan være lurt for å unngå sårhet.

Jeg har jobbet på apotek som sommervikar, og det er veldig mange unge "vanlige" mennesker som kjøper glidemiddel, særlig i kombinasjon med at de handler kondomer.

Det er vel endel gamle damer og noen homoer rundt omkring som bruker dette, men friske unge, hetero folk bruker vel neppe slikt. Da er det vel heller ingen vits å selge det overalt.

"Det er vel endel gamle damer og noen homoer rundt omkring som bruker dette, men friske unge, hetero folk bruker vel neppe slikt. Da er det vel heller ingen vits å selge det overalt"

Dette er ikke uvanlig at unge mennesker bruker glidemiddel, snarere tvert imot, mange bruker forskjellige hjelpemidler og da må man ha det. Og mange, som meg, liker å ha det litt ekstra vått både her og der og til analsex er det et must for de fleste også.

Annonse

Gjest tror ikke det

"Det er vel endel gamle damer og noen homoer rundt omkring som bruker dette, men friske unge, hetero folk bruker vel neppe slikt. Da er det vel heller ingen vits å selge det overalt"

Dette er ikke uvanlig at unge mennesker bruker glidemiddel, snarere tvert imot, mange bruker forskjellige hjelpemidler og da må man ha det. Og mange, som meg, liker å ha det litt ekstra vått både her og der og til analsex er det et must for de fleste også.

Har aldri behøvd noe glidemiddel det produserer jeg da selv... Selv om en bruker leker så trengs ikke sånt, det gjleder bare å være kåt, og det bør man vel være før sex uansett?

Analsex er ikke akkurat noe jeg driver med og sikkert ikke majoriteten av folk heller, så glidemiddel er ikke nødvendig nei.

Har aldri behøvd noe glidemiddel det produserer jeg da selv... Selv om en bruker leker så trengs ikke sånt, det gjleder bare å være kåt, og det bør man vel være før sex uansett?

Analsex er ikke akkurat noe jeg driver med og sikkert ikke majoriteten av folk heller, så glidemiddel er ikke nødvendig nei.

Du generaliserer noe innmari her. Ikke sikkert alle er som deg vettu..

Yeah, yeah, yeah....

Er dette ønskereprisen?

"Er dette ønskereprisen?"

LOL!

Det er nok det. Det er noen måneder siden sist hun hadde problem med at noen bruker glid, så da måtte hun nok trå til igjen :-)

Og det pussige er at hun ikke lagrer en centimeter av det folk forteller. Såvidt jeg husker er det mange som har berettet om glidemiddel som et berikende pluss, uansett om man trenger det eller ikke.

Men det går liksom ikke inn.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Og det pussige er at hun ikke lagrer en centimeter av det folk forteller. Såvidt jeg husker er det mange som har berettet om glidemiddel som et berikende pluss, uansett om man trenger det eller ikke.

Teflonhjerne, kalles det :-)

Annonse

"Men det går liksom ikke inn."

Kanskje hun skulle prøvd med glidemiddel? ;-)

Gjest tror ikke det

"Men det går liksom ikke inn."

Kanskje hun skulle prøvd med glidemiddel? ;-)

Hva er det dere holder på med? Er det meg som er hun? Eller hva hinter dere til? Patetisk at en slik klikk med kvinnfolk skal holde på slik på nett, men det er vel ikke så mye annet slike som dere kan drive med. Patetisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...